Парки та сквери Харкова з'єднає мережа зелених коридорів з пішохідними і велосипедними доріжками, створеними в рамках проекту «Зелений каркас», який ініціювали міські урбаністи. Нові зелені коридори дадуть можливість харків'янам здійснювати піші та велосипедні прогулянки будь-якої тривалості і різними маршрутами: уздовж них можна буде займатися спортом, гуляти з дітьми, добиратися на роботу, розповів «Редпост».

«Це вже не створення парку у звичайному нашому розумінні. Це не парк в індустріальному світі, коли під нього виділяли в місті територію, і народ туди приходив, приїжджав, їв морозиво, катався на атракціонах. Ми хочемо створити іншу систему - природа потрібна всередині міста», - пояснила автор проекту, дизайнер Марина Крячко.

Читайте такожВ "Екополісі ХТЗ" створюють "парк парків" та будуть разом з турками збирати автобусиВ зелену мережу увійдуть понад 62 км освітлених вело- і пішохідних доріжок з водопроникним покриттям в долинах річок. Крім того, згідно з проектом «Зелений каркас», туди включать 27,4 км зелених вулиць, майже 19 км реконструйованих вуличок приватного сектора і практично стільки ж вело-пішохідних стежок в мікрорайонах і садово-паркових зонах.

В рамках проекту передбачено будівництво та реконструкція 26 вело-пішохідних мостів. Крім того, необхідно реконструювати 32 перехрестя, 27 км вулиць і побудувати 76 км велодоріжок.

На думку авторів проекту, Харків - єдине місто України, яке здатне провести трансформацію міського простору такого масштабу і створити єдину зелену систему великого мегаполісу.

Роботи з розвитку мережі велодоріжок в місті тривають - проект «Зелений каркас» відповідає духу і цілям стратегії розвитку Харкова до 2030 року, підкреслив виконуючий обов'язки мера міста Ігор Терехов.

В цьому році в лісопарковій зоні з'явилося понад 20 кілометрів велосипедних доріжок, які з'єднали з велотрасою уздовж Білгородського шосе. Незабаром велотраса з'явиться також і на проспекті Науки, з'єднавши центр Харкова зі студмістечком.

«Ідея поєднати всі паркові зони Харкова зріла давно. Я знаю, що розробники проекту по кілька разів пішки пройшли 127 кілометрів цих маршрутів, які вони пропонують перетворити в зелені коридори. Не просто намалювали схему, а продумували кожну дрібницю. Спроектували найбільш оптимальні для ландшафту Харкова рішення», - заявив Терехов.

Як раніше повідомив Ігор Терехов, керівництво міста домовилося про поставки екологічних автобусів турецького виробництва.