Сезон відкриттів: BROCARD запускає нові формати у Києві

У літньому сезоні 2025 року мережа BROCARD відкрила одразу два нових магазини бутикового формату — BROCARD Niche Bar у ТРЦ Gulliver та Lavina Mall, а також анонсувала відкриття флагманського магазину у новому концепті Beauty Garden у ТРЦ Respublika Park.

1. BROCARD Niche Bar — простори для поціновувачів парфумерної естетики

У Gulliver та Lavina Mall відкрито спеціалізовані простори, присвячені нішевій парфумерії. Тут представлено рідкісні аромати з усього світу — від культових до маловідомих і складно доступних у класичному ритейлі.

Концепція бутика створена для спокійного, персоналізованого знайомства з ароматами — без шуму великих магазинів і з фокусом на атмосферу та індивідуальний підбір. Це — простір вибору, емоцій та натхнення, де кожен аромат — як витвір мистецтва.

Відео дня

2. BROCARD Beauty Garden у ТРЦ Respublika Park — флагман нового покоління (відкриття — серпень)

На черзі — масштабне відкриття простору у новому концепті BROCARD Beauty Garden площею понад 1700 м². Це повністю оновлений формат: молодший, емоційніший, сучасніший. Залишаючи найкращі beauty-бренди та персоналізовані корнери, BROCARD додав не лише нові бренди, але й категорії — аптечний догляд, БАДи, товари sexual wellness, аксесуари та професійні бренди для волосся.

Крім класичного шопінгу, Beauty Garden пропонуватиме щотижневі клієнтські активності: експрес-догляд, діагностику шкіри й волосся, персональні консультації та новий сервіс — "Парфумерний сомельє", що допомагає знайти саме "той" аромат.

"Ми змінюємо не тільки інтер’єр, а й саму логіку взаємодії з клієнтом. Хочемо, щоб кожен покупець відчував себе бажаним і важливим", — зазначає Олена Лада, директорка зі стратегічного розвитку BROCARD.

Сезон відкриттів: BROCARD запускає нові формати у Києві