17% українців користуються російськими ЗМІ / фото REUTERS

17% опитаних громадян України користуються російськими засобами масової інформації.

Як передає кореспондент УНІАН, про це під час прес-конференції повідомила заступниця керівниці «Медійної програми в Україні» Оксана Майдан, презентуючи результати соціологічного опитування «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2020 році».

Читайте такожПонад половина українців переконана, що в ОРДЛО і Криму порушуються права україномовних - опитування

Відео дня

«Користування російськими ЗМІ. Ставили два питання: чи ви особисто користуєтеся і чи ви знаєте людей з вашого оточення, які користуються російськими ЗМІ», - пояснила вона.

Так, згідно з даними опитування, зросла кількість тих, хто особисто користується цими ЗМІ. «17% у 2020 році проти 13-ти у 2019-му. А ось користування когось із вашого оточення в межах статистичної похибки впало: 28% цього року і 30 було у 2019 році», - розповіла Майдан.

Навіщо українці дивляться російське телебачення

Людей також запитували, чому вони користуються російськими ЗМІ. «Тут лідери, так би мовити, думок, є – дізнатися, що російські ЗМІ розповідають про Україну, - 29%; отримати новини з Росії, що ж там відбувається в Росії, - 28%. І дістати альтернативну, якусь іншу точку зору – 25%», - розповіла Майдан.

Основним джерелом для споживання російських ЗМІ є супутникове телебачення і YouТube.

«Довіра до російських ЗМІ: якщо подивитися в загальному, то вона зросла», - зауважила Майдан і додала, що найбільшу довіру мають друковані видання, - 52% проти 13% минулого року; на другому місці радіо – 43% довіри проти 16% минулого року; далі йдуть соцмережі – 35% порівняно з 19% минулого року; телеканали – 28% проти 24%; новинні інтернет-сайти – 25% проти 20%.

Як проводилося опитування

Дослідження «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2020 році» було виконано соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Основна мета дослідження - вивчити звички українців, що стосуються споживання медіа, а також їхню довіру до медіа, оцінити рівень медіаграмотності та обізнаність населення щодо впровадження реформ в Україні.

У липні-серпні представники InMind опитали 4 тис. респондентів від 18 до 65 років у 12 областях України. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.

Вас також можуть зацікавити інші новини: