У квітні 2021 року 1+1, флагманський телеканал холдингу 1+1 media, здобув середню частку телеперегляду 9,5% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). У порівнянні з березнем 2021 року, приріст телеканалу склав 10% – це найкращий результат серед каналів-лідерів. Крім цього, у прайм-таймі (19:00-23:00) за аудиторією 18-54 (50 тис. +) 1+1 став беззаперечним лідером з часткою 11,2%. Також у ТОП-10 проєктів місяця на українському телебаченні увійшло одразу 6 програм, які транслювалися на 1+1 – серія нового сезону т/с «Папік-2» від 1 квітня, випуск «ТСН. Тиждень» за 25 квітня, «Вечірній квартал» від 17 квітня, підсумковий випуск ТСН за 24 квітня, «Чисто news» цього ж дня та фінал «Голосу країни», який відбувся у останню неділю квітня.

Знаковим днем для плюсів стала субота, 24 квітня, коли канал отримав лідерство серед усіх загальнонаціональних каналів України з часткою 12,6% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) — це найкращий показник 1+1 з початку року.

«У квітні на 1+1 пройшло чимало важливих прем’єр, у які ми повірили і які не підвели нас. Попереду – підготовка до найважливішого осіннього сезону, який, я впевнений, багатьох здивує і порадує. Для цього ми провели велику роботу над сіткою телеканалу та поличкою ТВ-продуктів. Дякую команді 1+1 і впевнено рухаємось далі, здобуваючи ще більшу прихильність аудиторії», – прокоментував генеральний продюсер телеканалу 1+1, керівник телевізійного бізнесу і член правління 1+1 media Максим Кривицький.

Відео дня

Серед основних продуктів, які закріпили за 1+1 лідерство у праймі, є як телесеріали, так і фінальні епізоди великих розважальних проєктів, ранкові шоу й вечірні новини. Зокрема, у квітні завершився т/с «Папік-2», який пройшов з рейтингом 4,8% та часткою 16,3%. Таким чином, улюблена телевізійна історія про справжні сімейні цінності стала кращим серіалом року на вітчизняному ТБ за результатами теледивлення.

Також високі показники телеперегляду на початку квітня встановило ток-шоу «Право на владу» (випуск від 1 квітня 2021 року). Рейтинг програми за аудиторією 18-54 (50 тис.+) склав 1,8%, а частка — 9,5%. Це найкращі результати проєкту за 2021 рік. Крім цього, «Право на владу» стало кращим політичним ток-шоу з початку року.

Основний випуск ТСН, який проходить з понеділка по суботу о 19:30, в квітні мав рейтинг 3,0% та частку 11,9% – у порівнянні з березнем 2021 року частка виросла на 15% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). За комерційною та електоральною аудиторіями ТСН є найкращими новинами України за цей період.

Випуск шоу «Вечірній квартал» від 17 квітня став кращою гумористичною програмою квітня з рейтингом 4,7% та часткою 16,5%. До слова, другий прем’єрний епізод програми від 24 квітня також показав високі результати – частка телеперегляду склала 15,6%, а рейтинг – 4,6%. Крім цього, у ТОП-5 кращих гумористичних проєктів місяця є одразу чотири плюсівські програми – «Вечірній квартал» від 17.04 на першій сходинці, на третьому місці – «Чисто news» від 17.04, далі – «Жіночий квартал» цього ж дня, а замикає п’ятірку лідерів випуск «Ліги Сміху» 23 квітня.

Суперфінал шоу зіркових пародій «Ліпсінк Батл» у суботу, 17 квітня, здобув рейтинг 3,6% та частку 15,9% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Саме фінальний епізод став найкращим у сезоні. Його переглянуло понад 2,9 млн глядачів. До речі, загальне охоплення усього першого сезону проєкту — 10,8 млн людей*.

У передпраймовий час (18:30) стартував новий проєкт «Вражаючі історії ТСН» з рейтингом 1,2% та часткою 6,0%.

Лідером ранкового слоту традиційно залишається «Сніданок з 1+1», що в квітні мав частку 12,9%. Рекордно високу частку зібрав «Сніданок з 1+1. Вихідний» від 24 квітня – частка програми склала 15,3%.

Суботній випуск «Світу навиворіт» з Дмитром Комаровим від 24.04. отримав рейтинг 3,2% та частку 13,8%. Епізод, присвячений розкішному життю в небагатому Пакистані, став найпопулярнішим у цьому сезоні тревел-шоу.

У неділю, 25 квітня, на телеканалі 1+1 глядачі спостерігали за розв’язкою 11 сезону вокального шоу «Голос країни». Фінальний епізод проєкту зібрав кращу частку сезону — 16,4% та рейтинг 4,3%, а сумарно випуск переглянуло 4,15 млн українців*.

Відзначимо, телесеріали, фінальні епізоди великих розважальних проєктів, ранкові шоу й вечірні новини можна подивитися на 1plus1.video.

 

*Дані наведено за аудиторією 18-54 (50 тис.+)

Дані наведено за комерційну добу (6:00-26:00)

Дані по охопленню наведено за аудиторією 4+ (вся Україна)

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen.