Громадяни можуть отримати поштою дозвільні документи, витяги з держреєстрів, результати пенсійних послуг тощо / фото ua.depositphotos.com

Відтепер результати адміністративних послуг, зокрема дозвільні документи та витяги з державних реєстрів, можна отримати поштою.

Про це повідомила прес-служба Міністерства цифрової трансформації.

"Сьогодні ми розширюємо кількість адмінпослуг, результати яких можна швидко та комфортно отримати "Укрпоштою"... Громадяни зможуть отримати поштою, зокрема, дозвільні документи, витяги з державних реєстрів, результати пенсійних послуг, взяття на облік ВПО тощо", - йдеться в повідомленні.

За словами заступника міністра цифрової трансформації Людмили Рабчинської, в законодавстві України досі відсутній єдиний для всіх порядок доставки результатів адмінпослуг.

Відео дня

"Відтепер завдяки ухваленому урядом положенню ("Про внесення змін до Правил надання послуг поштового зв’язку та Примірного регламенту ЦНАП" - УНІАН), не потрібно ходити до ЦНАП двічі - за оформленням заявки на послугу та отриманням результату. Громадяни зможуть отримати необхідні документи вдома", - сказала вона.

Зазначається, що українці зможуть замовити результати адмінпослуг додому чи на поштове відділення. Юридичним особам листи надсилатимуть в абонентські поштові скриньки, канцелярії або вручатимуть представникові.

Читайте такожМЗС заявило про кібератаку на офіційний сайт УкраїниЯк повідомляв УНІАН, Кабінет міністрів України в рамках процесу цифровізації запланував на 2022 рік реалізацію ще низки проектів, зокрема, до кінця року в "Дії" мають запрацювати до 130 послуг.

Вас також можуть зацікавити новини: