Зруйнували міфи про виробництво: великі компанії розповіли про співпрацю з проектом Виробник.uа

У співпраці з компанією "Волошкове поле" Виробник.uа здійснив невелику революцію: висвітлив не тільки процес виробництва молочних продуктів бренду, але і ферми, де з'являється молоко. Про це йдеться в матеріалі, опублікованому на сайті НВ.

"Це був запит від наших користувачів. Це повний цикл виробництва і вичерпна інформація про продукт для українців, які хочуть точно знати, що вони їдять", — говорить натхненник проекту Віталій Єрмак.

"Волошкове поле"

"Ми щодня поставляємо свіже українське молоко на полиці магазинів і супермаркетів. Якість і безпека продукції - основний критерій діяльності нашої компанії", - говорить генеральний директор ТОВ "Молочна компанія "Волошкове поле" Андрій Табалов.

Відео дня

За його словами, коли компанія дізналася, що проект Виробник.uа поділяє їхні цінності, вирішила долучитися до цієї важливої ініціативи та показати виробництво українцям, щоб зруйнувати всі міфи про виробництво молочних продуктів та їхній склад.

Андрій Табалов, генеральний директор ТОВ "Молочна компанія "Волошкове поле"

"Вірю, що прийде час і завдяки проекту Виробник.uа всі виробники стануть відкритими, а ті, хто не захочуть виходити з тіні, просто зникнуть з магазинних полиць. Сподіваюся, що і на державному рівні ця ініціатива знайде підтримку", — повідомив Табалов.

Крім того, майже з самого старту ініціативи проектом зацікавився міжнародний гігант — компанія "Данон". "Данон в Україні" показав одразу кілька своїх продуктів українцям, відкривши їм двері своїх цехів. 

"Відкритість - базис довіри, а проект Виробник.uа допомагає нам цей базис вибудовувати. Адже зрозумілі, прозорі умови виробництва, відповідальність і інформативність упаковки, постійний діалог в соціальних мережах, куди можна звернутися в будь-який момент, — це і є турбота про споживача, яку ми ставимо на чільне місце всього, що робимо",- заявив Андрій Полуектов, маркетинг-директор компанії "Данон в Україні".

Андрій Полуектов, маркетинг-директор компанії "Данон в Україні"
Зруйнували міфи про виробництво: великі компанії розповіли про співпрацю з проектом Виробник.uа

Серед неїстівних продуктів, процес виробництва яких показаний на платформі Виробник.uа, наприклад, виробники упаковки для продуктів з алюмінію.

"Ми розуміємо, що виробляємо упаковку, яка безпосередньо контактує з харчовими продуктами. Ми приділяємо багато уваги безпеці, суворо стежимо за дотриманням всіх санітарно-гігієнічних норм. Споживач може бути впевнений, що упаковка "СтудіоПак" практично стерильна... Дякуємо проекту Виробник.uа за те, що показали наше виробництво світу і зробили цей процес ще доступнішим", - говорить Вікторія Бурковська, директор компанії "СтудіоПак".

Довідка. Виробник.uа - це відеосервіс національного рівня, що показує, як виробляються харчові продукти. Команда проекту - професійні журналісти, експерти в галузі захисту прав споживачів та активісти.

На продуктах виробників, які приєдналися до проекту, є спеціальний QR-код. Просканувавши його за допомогою смартфона, можна подивитися відео з виробництва цього продукту. Також відео виробництв продуктів можна дивитися на сайті Виробник.uа.

До проекту за рік приєдналися великі, в тому числі міжнародні, бренди. А в соціальних мережах проекту кількість дописників вимірюється десятками тисяч. Проект - член Американської Торгової палати.