«ПриватБанк» запустив технологію розпізнавання клієнтів по голосу / фото УНІАН, Олександр Синиця

"ПриватБанк" запустив технологію голосової біометрії для безпечного та швидкого обслуговування за телефоном клієнтської підтримки.

Як повідомила прес-служба банку, розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування за телефоном без традиційних додаткових питань безпеки.

Як підключити функцію

  • Щоб скористатися новою технологією безпечного обслуговування, треба через веб-версію "Приват24" створити голосовий зліпок – запис вашого голосу.
  • Для цього авторизуйтесь й перейдіть до розділу "Профіль клієнта", виберіть опцію "Управління". Далі клацніть на вкладку "Безпека", де ви й знайдете "Голосову біометрію"
  • Надалі при кожному зверненні на гарячу лінію 3700 система швидко розпізнаватиме клієнта. 

У фінустанові наголосили, що до кінця року через систему голосової ідентифікації "ПриватБанк" планує обслуговувати понад 80% клієнтів, які зазвичай користуються послугами банку за телефоном.

Як повідомляв УНІАН, раніше міжнародна платіжна система Payoneer інтегрувалася в "Приват24"

Вас також можуть зацікавити новини: