Eurowings запропонував пасажирам нову послугу / ілюстрація REUTERS

Німецький бюджетний перевізник Eurowings, що входить до складу Lufthansa Group, запропонував пасажирам можливість за доплату залишити сусіднє крісло в салоні літака вільним.

Читайте такожLufthansa Group посилює вимоги до пасажирів, які можуть перебувати без маски на борту літака

Як повідомляє avianews.com, в рамках тестового періоду, що тривав кілька тижнів, протягом якого нова послуга пропонувалася тільки через call-центр і ніде особливо не рекламувалася, її вже придбали більше 5 тисяч разів.

Відео дня

"Отримане схвалення під час періоду тестування показало, що наші пасажири часто хочуть більше комфорту і дистанції на борту. Концепція ультра-лоукостів з початку коронакризи більше не працює, принаймні на нашому домашньому ринку в Німеччині. Тому ми допускаємо, що вільні середні крісла стануть важливою частиною сервісу подорожей в майбутньому", – заявив глава Eurowings Йенс Бішоф.

Нова послуга від Eurowings дає пасажирам можливість заблокувати сусіднє крісло, купивши квиток будь-якого класу бронювання. Вартість такого задоволення - від 18 євро. Діє вона поки тільки на європейських рейсах.

Поки що забронювати її можна тільки через call-центр авіакомпанії, але вже у вересні ця опція стане доступною для замовлення на сайті. При цьому Eurowings гарантує, що не перепродасть вільне крісло іншому пасажиру.

До цього Eurowings гарантував вільне сусіднє крісло тільки пасажирам, які купили квиток за найдорожчим тарифом BIZ class.

Коронавірус і авіаперельоти: чи безпечно подорожувати на літаку