30 березня 2019 року в перший рейс вирушив фірмовий поїзд 1 класу категорії «нічний експрес» №10/9 Київ – Маріуполь. У подальших планах – реконструкція залізничного вокзалу у Маріуполі та електрифікація ділянки між Маріуполем та Запоріжжям.

Читайте такожЗ Києва до «Борисполя» запустили тестовий залізничний експрес (фоторепортаж)

Як повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», новий поїзд складається із 10 вагонів різних типів: СВ, купе та плацкарт, загалом 354 місця.

Відео дня

«Це найшвидший поїзд на цьому маршруті, він долає відстань на 2 години швидше ніж інші поїзди. Ми змогли оптимізувати рух поїзда завдяки удосконаленню залізничної інфраструктури та склали його графік рух таким чином, щоб не заважати вантажним поїздам, які прямують до багатьох підприємств регіону», - розповів присутній на церемонії запуску голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За його словами, у вагонах, окрім металевого корпусу, все повністю нове. Купейні вагони капітально-відремонтовані у двох депо «Укрзалізниці», а вагони СВ та плацкарт – на двох українських заводах. Усі комплектуючі майже 100% українського виробництва. «Оновити вагон купе таким ремонтом коштує 9,5 млн грн – це у два 2,5 раза дешевше, ніж купити новий», - зауважив Кравцов. 

Крім того, Кравцов анонсував запровадження у квітні нової класифікації поїздів з розподілом на категорії: комфорт, стандарт та економ.

Довідково: Поїзд № 10/9 Київ – Маріуполь відправляється зі станції Київ-Пасажирський о 19:03 та прибуває на кінцеву станцію о 09:47. Із Маріуполя він вирушає о 16:30 і прибуває до Києва о 07:14. Поїзд зупиняється на станціях Дніпро-Головний, Запоріжжя-1, Комиш-Зоря та Волноваха. Він долатиме маршрут за 14 годин 47 хвилин у напрямку Маріуполя та за 14 годин 44 хвилини у напрямку Києва. Інші поїзди  перебувають в дорозі за цим маршрутом майже за 17 годин (№104/103 Київ – Маріуполь) та майже 18 годин (№84/83 Київ – Маріуполь).

Пасажиропотік у сполученні Київ-Маріуполь-Київ постійно зростає. У 2018 році залізничним транспортом перевезено з Києва до Маріуполя майже 570 тис. пасажирів, зворотно  – понад 606 тис., тоді як у 2017 р. було перевезено 422 тис. та 487 тис. та відповідно. У 2019 році з Києва до Маріуполя подорожували 120 тис., зворотно –140 тис. пасажирів. Наразі прямі пасажирські поїзди до Маріуполя курсують не лише з Києва, а й з Харкова, Львова та Бахмута.