Влада Туреччини після викривальної публікації WikiLeaks заблокувала сайт

11:32, 20 липня 2016
832 0

У Туреччині заблокували доступ до сайту WikiLeaks після публікації на ньому частини електронних листів правлячої партії.

REUTERS

Як повідомили в Twitter представники порталу, сайт наказано заблокувати по всій країні. До посту також прикріплений скріншот зі сторінкою блокування на турецькому мовою.

Раніше на WikiLeaks виклали 294 548 листів з 762 ящиків з сервера akparti.org.tr - основного домену ПСР в інтернеті. Як зазначалося, він використовується в основному для листування з міжнародних справ, а не з «найчутливіших» внутрішнім питанням.

Читайте такожВ ООН занепокоєні масовими арештами в Туреччині

Матеріали були отримані за тиждень до спроби перевороту в Туреччині, яка сталася в ніч на 16 липня. Їх планувалося розмістити в мережі пізніше, однак у відповідь на що почалися після путчу чищення публікацію перенесли на більш ранній термін.

Портал WikiLeaks був заснований в 2006 році австралійським журналістом Джуліаном Ассанжем, який уже чотири роки переховується у посольстві Еквадору в Лондоні від судового переслідування. На сайті розміщуються секретні документи і викривальні матеріали.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter