Після події в Омасі, в результаті якої загинули дев`ятеро людей, торговельні центри в США запроваджують суворіші правила безпеки. Це особливо актуально в період свят, коли кількість відвідувачів  різко зростає.

Проблему в тому, що посилення заходів, спрямованих на безпеку, не викликає ентузіазму у американців. Опитування свідчать, що більшість людей не згодні навіть на такі базові запобіжні засоби, як обов`язкове проходження через рамки металодетектора на вході до торговельного комплексу, повідомив журналістам представник Міжнародної ради з питань торгових центрів (International Council of Shopping Centers).

Після подій 11 вересня 2001 року багато ТЦ поставили камери високої якості на парковках, запровадили обов`язковий огляд всіх вантажних машин, найняли фахівців із розшуковими собаками. Але ситуації, подібні до інциденту в Омасі, важко відвернути за допомогою цих заходів, вважають експерти. Торговельний центр, де 5 грудня стався збройний напад на відвідувачів, незадовго до цього одержав від уряду 45 тисяч доларів для розвитку служби безпеки.

Відео дня

"Якщо ми звернемося до багаторічного досвіду, то побачимо, що для Аль-Каєди типово планувати акти залякування на різдвяні свята", - зазначив спеціальний агент ФБР Рос Райс.

Власники торговельних центрів і спецслужби США сходяться в одному: навіть найсерйозніші нововведення не можуть повністю забезпечити відвідувачів громадських місць. Завдання зводиться до такої методики збору інформації, яка дозволить наперед знати про можливу загрозу. 

Лента.ру