Журналістська тусівка добре знає, хто і за що на ринку всіляких піарів–антипіарів готовий платити гроші. Так само добре знає – хто з журналістів і кому продається...

14 листопада в “Українській правді” (Блог Сергія Лещенка) було опубліковано репліку, у якій автор згадує один з матеріалів, розміщений на сайті УНІАН під рубрикою “Думка”. Ідеться про лист, надісланий агентствуновообраним народним депутатом Анатолієм Семиногою. (Журналіст пише, що Семинога звернувся в УП з проханням розмістити свою статтю, але умови, які йому виставила редакція, депутата не влаштували. Однак пізніше подібний матеріал вийшов в УНІАН, проте журналіст УП забув указати, що вийшов він під рубрикою “Думка”.)

Ми нічого не знаємо про історію відносин пана Семиноги з указаним Інтернет-виданням, про яку пише автор і, звичайно ж, підтримуємо прагнення журналіста відійти від т.зв. “джинси” (замовних матеріалів).

Відео дня

Тільки ось не розуміємо, який стосунок рубрика “Думка” на сайті УНІАН та розміщені в ній матеріали мають до реклами? Якщо гостре око автора помітило там щось рекламне, то непогано було б почути – у чому саме? У тому, що названий депутат вважає за необхідне когось там з політиків притягнути до відповідальності за їхню діяльність?

Журналістська тусівка добре знає, хто і за що на ринку всіляких піарів–антипіарів готовий платити гроші. Так само добре знає – хто з журналістів і кому продається... Утім, не братимемо прикладу з автора і не вдаватимемося до всіляких домислів та натяків.

Щоправда, не зрозуміло: ну причому тут Третьяков з Коломойським?! Причому тут холдинг, до якого входить УНІАН? Чи “Газета по-киевски”, яка опублікувала подібну думку Семиноги – за що тут дорікати УНІАН, що такого “некрасивого” в цій “історії” автор побачив?

Кожен київський журналіст із досвідом знає, що не існує в “Телекритиці”, УНІАН, “Газете по-киевски” та інших ЗМІ холдингу жодних централізованих механізмів поширення таких чи будь-яких інших матеріалів. А уявити, що названі акціонери дають якісь вказівки щодо “думки” Семиноги – ну, це, м’яко кажучи, як висловлюється наш Президент, не щиро...

Як думка депутата, оприлюднена в УНІАН, здалася комусь “чисто рекламним текстом”
Історія появи матеріалу за підписом Семиноги така. Він зателефонував в УНІАН і запитав, чи може висловити свою думку в однойменній рубриці сайту.

Ми йому сказали: пришліть її з вашим підписом, і ми вирішимо – наскільки вона цікава читачам. Рішення було прийняте позитивне. А кому він там перейшов дорогу – з політиків, бізнесменів, журналістів, – нам не відомо. Якщо такі є, то, будь ласка, висловлюйтеся в рубриці “Думка” – це абсолютно безкоштовно! Платних блогів у нас немає.

Редакція сайту