Несанкціоноване видалення або втручання в запобіжні штифти з червоними стрічками може призвести до негативних наслідків / фото - wikipedia.org

На припаркованих винищувачах можна помітити червоні стрічки, які можна чіпати лише в разі потреби. Знімати їх перед польотом мають лише навчені військовослужбовці, пише WION.

Навіщо потрібні червоні стрічки на винищувачах

У виданні пояснили, що червоні стрічки на припаркованих винищувачах із написом "Remove Before Flight" (зняти перед польотом) позначають важливі запобіжні штифти або інші знімні компоненти. Ці яскраві стрічки нагадують усьому персоналу, що перед польотом необхідно закріпити певні механічні системи.

У винищувачів часто є кілька запобіжних штифтів, що фіксують механізм спрацьовування катапультного крісла на землі. Вони запобігають випадковому спрацьовуванню катапульти під час технічного обслуговування, заправки паливом або стоянки.

Відео дня

Крім того, у виданні додали, що багато винищувачів мають кришки з червоними мітками, що захищають трубки Піто, які вимірюють швидкість літака. Якщо ці кришки залишаються на місці під час польоту, вони блокують критичний потік повітря і викликають помилки приладів. Червона стрічка служить візуальним нагадуванням для пілотів і наземного персоналу про необхідність зняти кришку перед зльотом.

Також червоні стрічки прикріплюють до запобіжних штифтів, які фіксують шасі в піднятому або опущеному положенні під час наземного технічного обслуговування. Ці штифти запобігають випадковому переміщенню шасі, коли техніки обслуговують гідравлічні системи.

Запобіжні штифти з червоними бирками часто є і на впускних та випускних заглушках двигуна, поділилися у виданні. Вони запобігають пошкодженню сторонніми предметами під час технічного обслуговування.

Деякі винищувачі також мають червоні смуги навколо двигунів, що попереджають про небезпеку вильоту лопатей турбіни. Якщо лопать ламається під час роботи, вона може вилетіти з величезною силою, попередили у виданні.

До чого може призвести самостійне видалення червоних стрічок

У виданні розповіли, що несанкціоноване видалення або втручання в запобіжні штифти з червоними стрічками може призвести до несподіваної активації критично важливих систем. Можуть спрацювати катапультне крісло, зламатися шасі або раптово зсунутися поверхні управління. Тільки навчений військовий персонал має право знімати ці стрічки.

Як винищувачі літають догори дном

Раніше в SlashGear розповіли, як винищувачі літають догори дном. На відміну від комерційних літаків, які використовують вигнуті крила, що створюють велику підйомну силу під час польоту, багато винищувачів використовують симетричні крила. Вони однаково заокруглені зверху і знизу, що дозволяє їм створювати підйомну силу навіть у перевернутому положенні.

У виданні пояснили, що конструкція крил винищувачів допомагає їм уникнути втрати висоти, яку відчув би звичайний авіалайнер, якби спробував летіти догори дном. Важливо, що пілотам винищувачів, крила яких не ідеально симетричні, доводиться долати проблему підйомної сили, збільшуючи кут.

Вас також можуть зацікавити новини: