АМКУ: супермаркети знижують націнку на продукти / фото УНІАН

Українські мережі супермаркетів знижують націнку на продукти першої необхідності.

Читайте такожАжіотажний попит на гречку, борошно та цукор в Україні знизився (інфографіка)

Про це на своїй сторінці в Facebook написав голова Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Олексій Хмельницький.

Відео дня

"На виконання рекомендацій, наданих у рамках справи Київським обласним територіальним відділенням АМКУ, це зробили такі мережі: NOVUS, Ашан, METRO Cash & Carry Ukraine, Сільпо, BILLA, АТБ-Маркет, VARUS, ЕКО маркет, Велика Кишеня, Велмарт. Ми вже отримали від них відповідні листи", - написав Хмельницький.

Він зазначив, що завтра в цьому зможуть пересвідчитись усі бажаючі в магазинах зазначених мереж - інформацію з переліком товарів, на які знижено націнку, можна буде побачити на сайті компаній.

Більше того, за його словами, такі мережі як NOVUS, BILLA, VARUS, ЕКО маркет, Велика Кишеня, Велмарт на період карантину відмінили торговельну націнку на окремі групи товарів і тепер вона дорівнює 0%.

"Йдеться про окремі позиції з таких товарів, як борошно, буряк, капуста, картопля, морква, різні крупи (в т.ч гречка), цибуля, цукор, масло, макаронні вироби, молоко і яйця", - уточнив Хмельницький.

Також він зазначив, що компанії повідомили про суттєве зниження націнки на лимони.

Крім того, за словами Хмельницького, АМКУ продовжує розслідування щодо стрибка цін на продукти в березні.

"Нині відбувається опитування під протокол постачальників і виробників (їх у рамках відкритої справи понад 40). Перші результати, усвідомлюючи необхідність швидкої реакції, сподіваємось отримати до кінця травня", - повідомив він.

Як повідомляв УНІАН, раніше Антимонопольний комітет зафіксував зростання роздрібних цін на продукти харчування в деяких регіонах України. Зокрема, з початку березня ціни на гречану крупу виросли більш ніж на 50%, пшоно - на 24%, цукор - на 16%. Після цього АМКУ відкрив розслідування про антиконкурентні дії українських торговельних мереж.