Національний банк України планує надати віддалений доступ до свого Кредитним реєстру, що дозволить заявникам - населенню та юридичним особам зручніше і швидше отримувати відповідну інформацію в умовах карантину.
Читайте такожНБУ перейшов на електронні ліцензії на переказ коштів в гривні
Як повідомили в прес-службі НБУ, відповідні зміни містяться у проекті змін до положення про Кредитний реєстр Нацбанку, який опублікований на сайті регулятора та відкритий для обговорення до 21 червня.
Зокрема, завдяки цим змінам заявник зможе отримати інформацію через запит в пошуковій системі Кредитного реєстру. При цьому верифікація даних фізичної особи може здійснюватися за допомогою системи BankID Нацбанку або кваліфікованого електронного підпису.
Також повідомляється, що фізична особа може підписати заяву на отримання інформації з кредитного реєстру, що подається в електронній формі з допомогою особистої кваліфікованої електронного підпису, а юридична особа - з допомогою кваліфікованого електронного підпису керівника.
При цьому заява на отримання інформації з Кредитного реєстру може подаватися і на паперових носіях. Особа, яка отримує таку інформацію за дорученням, має додати до заяви копію документа, що підтверджує його повноваження.
Довідка УНІАН. Національний банк у 2018 році створив централізований Кредитний реєстр, в якому міститься інформація про кредитні операції позичальників, заборгованість за якими складає понад сто мінімальних заробітних плат перед одним банком.
У Кредитному реєстрі НБУ на середину травня значилася інформація про понад 75 тисяч боржників - фізичних (48 тисяч) та юридичних (27 тисяч) осіб.