Клієнтка "Ощадбанку" обурилася його діями / фото УНІАН

Клієнтка "Ощадбанку" заявила, що у неї при переказі грошей з карти списали суму двічі, попри те, що код підтвердження в смс прийшов один раз.

Про це вона написала у відгуку на сайті "Мінфін".

Жінка стверджує, що зробила виписку смс від мобільного оператора і прийшла у відділення банку в Харкові, але заяву у неї там приймати нібито відмовилися - сказали їхати до Києва. Мовляв, заяву потрібно писати там особисто, оскільки карта відкривалася в столиці, хоча видавали її в Харкові.

"Виходить, відкривати можна і без мене в іншій області, а як якісь проблеми, то відмовляються обслуговувати. Написала листа до служби підтримки, отримала відповідь рекомендованим листом, в якому мене знову запросили до Києва. Це в століття інформаційних технологій - вони не можуть відсканувати і передати в Київ мою заяву. Крадуть гроші, розуміючи, що вартість такої поїздки і час витрачений на неї будуть більше!", - обурилася клієнтка.

Представник банку у відповідь на відгук пообіцяв перевірити, яким чином можна вирішити ситуацію, що склалася, й надати зворотний зв'язок найближчим часом.

скріншот

Вас також можуть зацікавити новини: