"Ощадбанк" відповів на звинувачення / фото УНІАН

Державний "Ощадбанк" звинуватили в списанні з рахунку клієнта його пенсійних коштів.

Про це йдеться у відгуку на профільному сайті "Мінфін".

"Проінформувати клієнта про проведену транзакцію банк "забув". На питання, куди й на якій підставі були "викрадені" кошти, по "гарячій лінії" відповіли, мовляв, погашення кредиту після чого зняли ще оплату за те, що подивилися залишок на рахунку, хоча про це ніхто не просив. Рахунок в банку - пенсійний, кредитів ніяких не бралося. На судові засідання представники банку не з'являються. Все...", - пише автор публікації.

Відео дня

У відповідь представник банку нагадав, що неможливо погасити кредит, якого не існує, і попросив надати контактні дані.

"Ситуацію перевіримо і дамо зворотний зв'язок", - запевнив співробітник "Ощаду".

скріншот

У коментарях автор скарги уточнив, що мова йде про пенсію переселенця, тому змінити банк на інший в цьому випадку не є можливим.

Інші деталі інциденту у відгуку не уточнюються.

Зазначимо, раніше мешканка Черкас обурилася умовами обслуговування в державному банку, розповівши про інцидент, що стався з її матір'ю-пенсіонеркою.