Ілюстрація REUTERS

У США розпродажі на «чорну п'ятницю» досягли нового максимуму, хоча і не виправдали прогнозів аналітиків. За даними компанії Adobe Analytics, покупці витратили $7,4 млрд доларів на покупку товарів через інтернет, і це на $1,2 млрд більше, ніж минулого року. Аналітики очікували суму $7,5 млрд.

Читайте також"Чорна п'ятниця" у розпалі: у Києві сотні людей стояти в чергах за знижками (відео)

Водночас компанія Salesforce заявила, що за її підрахунками товарів було куплено на трохи меншу суму – приблизно $7,2 млрд, пише itc.ua.

Відео дня

Серед популярних продуктів виявилися комп'ютерні гри Frozen 2, L. O. L Surprise і Paw Patrol. Найбільш продавані ігри – FIFA 20 і Madden 20. Що стосується електронних пристроїв, найчастіше купували консоль Nintendo Switch, ноутбуки Apple, навушники Airpods і телевізори Samsung.

Цього року за допомогою смартфонів було придбано товарів на суму $2,9 млрд. Цей показник зростає швидше, ніж онлайн-покупки в цілому, тому вже зовсім скоро можна буде говорити про те, що мобільні пристрої в цьому плані змогли обігнати комп'ютери.

Одна з причин, за якою обсяги продажів виявилися трохи меншими, ніж передбачали аналітики, полягає в тому, що святковий сезон знижок і розпродажів з кожним роком починається раніше. Довгий час «чорна п'ятниця» вважалася стартом сезону святкових покупок, але останнім часом ситуація змінилася, оскільки ритейлери прагнуть збільшити обсяг продажів за рахунок тривалішого періоду часу. Ще одна тенденція минулого розпродажу – чим більше покупок люди роблять, тим дорожчі речі вони купують. Цього року середній чек становив $168, що є новим рекордом для «чорної п'ятниці». Продажі смартфонів зросли на 21% порівняно з минулим роком.

Як і раніше, гіганти електронної комерції з обсягом продажів понад $1 млрд у рік показали кращі результати. В цілому, в цьому сезоні їхні продажі зросли на 62% проти 27% у невеликих ритейлерів. Цікаво подивитися, як себе покаже «Кіберпонеділок», який, як очікують аналітики, повинен принести рекордні $9,4 млрд.