Компанія Brown-Forman володіє брендом Finlandia з 2004 року / фото ua.depositphotos.com

Компанія Coca-Cola HBC досягла домовленості з корпорацією Brown-Forman Finland Oy про придбання бренду горілки Finlandia. Узгоджена ціна покупки становить $220 мільйонів.

Про це повідомляється на сайті компанії Coca-Cola. Завершення угоди очікується в другій половині 2023 року і підлягає схваленню регулюючими органами.

Відзначається, що горілка Finlandia виробляється з 1970 року і є провідним горілчаним брендом в Центральній і Східній Європі з річним обсягом продажів 2,7 млн 9-літрових ящиків по всьому світу.

Відео дня

"Coca-Cola HBC займається дистрибуцією горілки Finlandia та інших преміальних алкогольних напоїв більше 17 років. Finlandia підвищить репутацію Coca-Cola HBC у сфері алкогольних напоїв преміум-класу; розширюючи можливості змішування з преміальними і супер-преміальними безалкогольними готовими до вживання продуктами", - йдеться в повідомленні компанії.

Coca-Cola зазначає, що покупка бренду Finlandia дозволить їй диверсифікувати виробництво і збут преміального міцного алкоголю.

"Ми розглядаємо це як привабливу інвестицію і природний розвиток нашої ролі в якості одного з партнерів-дистриб'юторів Finlandia, що ще раз підтверджує силу нашого перевіреного часом і широкого партнерства з Brown-Forman", - заявив гендиректор Coca-Cola HBC Зоран Богданович.

Компанія Brown-Forman володіє брендом Finlandia з 2004 року.

"Ми раді передати естафету володіння Finlandia компанії Coca-Cola HBC, яка за більш ніж 17 років зарекомендувала себе як сильний і надійний партнер наших брендів... Я впевнений, що амбіції та можливості Coca-Cola HBC в області преміальних спиртних напоїв... прискорять траєкторію зростання Finlandia", - зазначив гендиректор Brown-Forman Лоусон Вайтінг.

Поставки алкоголю в РФ

Як повідомляв УНІАН, раніше виробник горілки Absolut і віскі Jameson, Ballantine's і Chivas Regal припинив експорт до Росії. Французький конгломерат Pernod Ricard повідомив, що близько 300 російських співробітників будуть звільнені. Водночас у компанії підкреслили, що повернуться на російський ринок, "коли дозволять обставини".

Вас також можуть зацікавити новини: