Фото rozetka.com.ua

У 2020 році до компанії Promodo звернувся найбільший інтернет-магазин України ROZETKA. Кількість відвідувачів на сайті за місяць перевищує понад 39 млн людей, по всій країні функціонує понад 270 пунктів доставки замовлень. Завдання полягало в тому, щоб розкрутити "Телеграм"-канал для онлайн-рітейлера, створити контент, який зацікавить аудиторію та допоможе просувати бізнес.

Чому потрібно просувати канал в Telegram

Месенджер має безліч переваг:

  • додавання активних гіперпосилань, що зручно для збору прямих лідів;
  • наявність вбудованого редактора для форматування великих текстів;
  • висока частка платоспроможних клієнтів;
  • хронологія подій та зрозумілі алгоритми роботи;
  • невелика кількість підписок у людей, що спрощує боротьбу за увагу.

Тенденції Telegram на момент старту

Точних даних щодо кількості українців у застосунку немає, тому за приклад можна взяти один з найпопулярніших каналів у квітні 2022 року — канал Президента України Володимира Зеленського Zelenskiy / Official. Кількість підписників на той момент досягла 1 432 035. Охоплення — 2 611 189.

Відео дня

Як все починалось

Спершу Telegram-канал створили редактори YouTube-каналу магазину ROZETKA, які керували ним від свого імені і публікували однаковий контент на обох платформах.

Згодом фахівці Promodo розвивали канал та створювали унікальний контент, який стосувався сфери технологічних інновацій.

Як залучили перші десять тисяч підписників

Головним кроком тоді стала співпраця з дружнім каналом Muzkultura та проведення розіграшу популярних навушників. У результаті першої рекламної кампанії кількість користувачів каналу зросла приблизно на 10 000.

Завдяки чому кількість підписників продовжувала збільшуватись

Головний прийом привернення аудиторії — якісний контент, який складається з:

  • анонсів на нові смартфони, годинники, навушники;
  • новин про останні інноваційні розробки та технології;
  • цікавих фактів про техніку.
Telegram-канал Rozetka: як Promodo зробили його найбільшим серед ритейлу

Техноновини

В рубриці розміщуються небанальні та цікаві події у світі. У статті органічно додаються товарні позиції з каталогу ROZETKA — це не викликає роздратування у підписників, на відміну від звичайної прямої реклами.

Світові автоновини

Розміщували інформацію про новинки світового автопрому, розповідали про найпопулярніші машини.

Кросівки

Задля експерименту додали окремий розділ про кросівки, в якому оглядали нові моделі, проводили розіграші подарунків, розповідали про знижки. Інтерес користувачів до цієї рубрики перевершив всі очікування. Розробили секретні промокоди для підписників каналу в Telegram.

Мода

Оскільки користувачі каналу виявились любителями кросівок, почали викладати інші модні тренди. Створювали публікації з описом продукції urban style за помірними цінами, проводили розпродаж одягу останніх розмірів.

Алкогольна продукція

Спочатку публікували прості рецепти коктейлів, потім стали проводити розіграші, розповідати про акції на сайті. Рубрика користується попитом, її доповнили добірками найкращих вин та розіграшами.

Батьки та діти

Публікуються рекомендації щодо вибору іграшок, описи конструкторів для дорослих. Спільно з LEGO провели кілька розіграшів, які викликали зацікавленість підписників та спонукали до покупок.

Висновки

Результати вдалого просування:

  • кількість підписників зросла з 3 059 до 135 400;
  • середнє охоплення зросло з 1 459 до 44 678.

Переваги звернення в компанію Promodo:

  • спочатку детальний розбір завдання, потім перехід до дій;
  • любов та повага до своєї праці;
  • ексклюзивна стратегія до кожного проекту.

На сайті Promodo в розділі SMM можна дізнатися більше про специфіку діяльності.