До України повертаються відомі бренди / фото ua.depositphotos.com

В Україні цього року можуть відновити свою роботу ті бренди, які призупиняли її внаслідок війни.

Про це в ефірі Українського радіо розповів голова Української ради торгових центрів (УРТЦ) Максим Гаврюшин.

Він зазначив, що на український ринок повернулось чимало брендів, зокрема, на початку липня відкрився Adidas. Ще не відновили свою роботу бренди компанії Ditex: Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti та H&M, які є останніми великими компаніями, які ще не працюють.

Відео дня

"Я вважаю, що ще цього року, цього сезону нас чекають цікаві відкриття. І компанії, які ще не відкрилися, можуть цього року відновити свою роботу. Спочатку це стосуватиметься Києва та регіонів, де не ведуться активні бойові дії", - підкреслив Гаврюшин.

Також, як він зазначив, в тих регіонах та обласних центрах, де немає змоги відкритися як, наприклад, в Дніпрі чи Запоріжжі, Харкові, там буде можливість купити речі через інтернет.

"Асортимент товарів не зміниться. Ті бренди, які зараз будуть відкриватися, будуть залишати той самий асортимент товарів, як і в магазинах в Європі. Це будуть ті ж товари, які б вони завозили, якби не було війни", - повідомив голова УРТЦ.

Гаврюшин також розповів, що наразі в Україні пошкоджені 27 торгових центрів й сума прямих збитків складає близько 400 млн доларів, непрямих збитків - понад 1 млрд доларів.

Щодо українського ритейлу, то за підрахунками УРТЦ, 300 найбільших українських компаній, які мають близько 30 тисяч магазинів, втратили близько 3 млрд доларів.

Як повідомляв УНІАН, мережа ресторанів McDonald's запроваджує поетапний план відновлення роботи деяких ресторанів у Києві та на заході України.

Вас також можуть зацікавити новини: