Максимальна швидкість всіх автомобілів обмежена на позначці в 180 кілометрів / фото Ford

Компанія Ford офіційно представила електричний кросовер Mustang Mach-E на спеціальному заході в Лондоні. Запас ходу автомобіля варіюється від 420 до 600 кілометрів, а потужність электромоторв — від 258 до 338 кінських сил.

Читайте такожПерший електричний кросовер Skoda назвуть ірландським жіночим іменем

Зовні відрізнити європейську версію можна по іншому малюнку ходових вогнів, з якого прибрали вертикальні секції, а також чорного контуру фальшрадіаторної решітки, пише motor.ru.

Комплектацій на європейському ринку буде три: Mach-E RWD, Mach-E AWD, і Mach-E First Edition. Перша версія отримає задній привід і дві батареї на вибір. У базовому виконанні кросовер отримає електромотор віддачею 258 кінських сил і 415 Нм крутного моменту і батарею ємністю 75,7 кіловат-години. Запас ходу такого автомобіля по циклу WLTP становить 450 кілометрів.

Наступна комплектація з рекордним запасом ходу в 600 кілометрів, якого вдалося досягти завдяки батареї ємністю 98,8 кіловат-годину. Привід теж задній, а мотор трохи продуктивніший — на піку він видає 285 кінських сил і 415 Нм моменту.

Далі йдуть дві повноприводні версії, перша — зі стандартною батареєю, яка на цьому кросовері забезпечує пробіг в 420 кілометрів, і двома електромоторами сумарною потужністю 258 сил і 581 Нм крутного моменту. Друга на одному заряді може проїхати вже 540 кілометрів, а потужність електромоторів форсували до 338 кінських сил і 581 Нм моменту.

Завершує лінійку європейських електрокросоверів привітальна лінійка First Edition. У технічному плані вона буде в точності повторювати повнопривідний варіант з ємнішою батареєю, але отримає багатше внутрішнє оснащення.

Максимальна швидкість всіх автомобілів обмежена на позначці в 180 кілометрів на годину, а от динаміка трохи відрізняється. Задньопривідні кросовери витрачають на розгін з місця до 100 кілометрів на годину менше восьми секунд, а повнопривідні — менш семи.

На зарядку базової батареї з 10 до 80 відсотків потрібно близько 38 хвилин, «старша» версія витратить на швидку зарядку 44 хвилини. Першу можна підключати до джерела змінного струму потужністю до 115 кіловат, друга витримує потужність до 150.

Компанія ще минулого тижня оголосила, що електричний кросовер в першу чергу не з'явиться на домашньому американському ринку, а в Європі. Керівництво має намір почати реалізацію Mach-E з Норвегії та інших європейських країн, де електрокари користуються підвищеним попитом. Перші екземпляри, як очікується, надійдуть до клієнта в четвертому кварталі 2020 року.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram