/ nv.ua

Про це розповів міністр інфраструктури Андрій Пивоварський в інтерв’ю Економічній правді.

"Буде розподілений вантажний рух, пасажирський нелегковий рух і пасажирський легковий. Щодо перших двох у ЄС значно жорсткіші безпекові правила щодо зчеплення", - повідомив він.

"Техогляд, якщо технічний засіб новий, вийшов від виробника, то він п'ять років їздить, а вже через п'ять років необхідні регулярні перевірки", - зазначив Пивоварський. 

Відео дня

За словами міністра, перевірки можна буде пройти на СТО, станція нестиме відповідальність.

Читайте такожАвтоімпортери закликали Авакова вирішити питання зі штучним дефіцитом автомобільних номерів

"Заїхав на СТО, зробив перевірку і поїхав далі. Не треба ДАІ, МРЕО. Якщо на дорозі зупинили і перевірили, буде право вибіркової перевірки, то водію видадуть довідку і він спокійно кілька місяців їздить", - сказав очільник Мінінфраструктури.

"Якщо перевірили, то вже більше ніхто перевіряти не буде - така собі індульгенція на кілька місяців. Це не значить, що інспекція перевірятиме кожні три місяці. Можуть раз в рік перевірити, можуть взагалі не зупинити", - повідомив він.

Міністр також зазначив, що якщо транспортний засіб старший за п'ять років, запроваджується обов'язкове регулярне техобслуговування.

"Але знову ж на СТО. Перевізник може сам обрати станцію. Наче і повертається техогляд, але це не МРЕО. Легковий транспорт так само проходить регулярний техогляд на СТО", - підсумував Пивоварський.

Читайте такожТранспортний податок хочуть прив'язати до вартості авто, а не об'єму двигуна

Як повідомляв УНІАН раніше, Міністерство інфраструктури України пропонує з 2019 року повернути скасований у 2011 році обов'язковий технічний огляд для легкових авто, з 2015 року - для вантажівок, з 2017 року - для автобусів, а до 2022 року - для мотоциклетної техніки.

Крім того, пропонується з 2020 року впровадити європейську систему придорожньої перевірки придатності транспорту, а після перевірки водій отримає звіт, по якому автомобіль не буде перевірятися протягом трьох місяців.