Цьогоріч в Україні очікуються дві передвиборчі кампанії / фото УНІАН

Майбутня виборча кампанія буде рекордною за кількістю епатажу та популізму.

Про це в ефірі ток-шоу "Ситуація" на "Прямому" розповів голова Комітету виборців України Олексій Кошель.

Читайте такожРосія буде використовувати українських військовополонених як товар для впливу на вибори - Клімкін

Відео дня

"Для багатьох кандидатів важливі не перемога, не другий тур, важливе навіть не проходження 5% бар'єру. Для них важливо запам'ятатися. Тому що цьогоріч нас чекають парламентські вибори. Президентська кампанія фактично перейде в парламентську. Тому цілком природно, що ми побачимо рекордну кількість епатажу, тобто запам'ятатися не змістом, а формою", - розповів Кошель.

За його словами, ця кампанія матиме найбільшу кількість популістичних заяв та обіцянок.

"Якщо почитати програми кандидатів в президенти: заробітна плата тисячу доларів, при чому в доларах. Зарплата військовим - тисяча доларів. Вартість комунальних послуг знизиться в рази. Небезпека в тому, що два потенційних кандидати в Президенти публічно закликають не платити за комунальні платежі й для багатьох виборців після 31 березня може бути жорстке розчарування", - припустив Кошель.

На думку Кошеля, президентська кампанія в Україні може бути схожою до президентської кампанії в Грузії, де два найбільш рейтингових кандидати в президенти пообіцяли пробачити борги перед банками до суми в 750 доларів.

"Кожен п'ятий грузин, що мав заборгованість, став зацікавлений в тому, щоб проголосувати", - резюмував він.