Гендиректор МТСБУ Володимир Шевченко \ УНІАН

Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) затвердило зміни до порядку моніторингу діяльності страховиків-членів бюро з урахуванням карантину.

Читайте такожМТСБУ: страховики стали швидше врегульовувати вимоги і покращили якість роботи

Про це повідомили в прес-службі МТСБУ з посиланням на результати загальних зборів страхових компаній-членів бюро, які відбулися 28 квітня.

Відео дня

«За II і III квартал  2020 року показник якості врегулювання (страхових подій за договорами про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСАЦВ - УНІАН) буде розраховуватися, виходячи з кількості вимог, повністю оплачених у строк до 90 днів з дати ДТП (раніше термін становив 60 днів)», - сказано в повідомленні.

У прес-службі бюро пояснили ухвалення такого рішення з урахуванням того, що в умовах карантину терміни врегулювання страхових подій по ОСАГО можуть бути більш тривалими з причин, не залежних від страховика.

Крім того, в ході зборів страхові компанії-члени бюро прийняли рішення включити до порядку денного наступних зборів, запланованих на 28 травня, питання внесення змін до статуту МТСБУ в частині змін структури координаційної ради.

«Дирекції та президії МТСБУ було доручено провести консультації про засади трансформації корпоративного управління бюро з усіма зацікавленими сторонами, включаючи Нацкомфінпослуг та НБУ» - додали в прес-службі.

Як повідомляв УНІАН, раніше МТСБУ оприлюднило показники діяльності страхових компаній-членів бюро за результатами IV кварталу 2019 року, згідно з якими страховики скоротили термін врегулювання страхових вимог і поліпшили якість роботи.

Крім того, в жовтні-грудні минулого року МТСБУ отримало 353 скарги від потерпілих і страхувальників на дії страхових компаній, що на 47 скарг менше, ніж у III кварталі 2019 року.