этот материал доступен на русском

Нацрада з телебачення не довела зв’язку Медведчука з телеканалами "112", NewsOne та ZIK

18:09, 11 липня 2019
Політика
1434 0
Нацрада з телерадіомовлення не довела зв’язку Медведчука з купівлею телеканалів 112, NewsOne та ZIK / фото УНІАН

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення не змогла довести зв’язку голови політичної ради партії "Опозиційна платформа - За життя" Віктора Медведчука з купівлею телеканалів "112 Україна", NewsOne та ZIK.

Про це на засіданні Верховної Ради повідомила заступник голови Нацради Уляна Фещук.

За її словами, як і зазначають депутати, "канали куплені насправді підставною особою, тобто зв’язку з Медведчуком ми довести не можемо".

Також Фещук зазначила, що Нацрада разом з Антимонопольним комітетом України "розпочали спільні дії, обмінюємось документами щодо того, щоб встановити зв’язок між кінцевими бенефіціарними власниками "112 Україна", NewsOne і ZIK". "Ці дії вже розпочаті після того, як стало відомо, що пан Козак придбав ZIK", - додала вона.

Крім того, Фещук закликала парламент надати Нацраді "більш жорстких повноважень".

Вона зазначила, що на сьогодні з "каналом "112 Україна" у нас є 33 судових справи з приводу порушення ними чинного законодавства, до каналу NewsOne застосовано 18 штрафних санкцій, які зараз так само оскаржуються в суді".

Також Фещук підкреслила, що на сьогодні Нацрада не має "ефективного механізму впливу". "Тобто ми можемо тільки звертатися в суд, а ви знаєте, скільки тривають судові засідання", - зауважила вона.

Читайте такожТелеканал "112 Україна" покаже фільм про "громадянський конфлікт" на Донбасі: герої стрічки - Путін і Медведчук

Як повідомляв УНІАН, на 12 липня був анонсований телеміст між російським пропагандистським телеканалом "Росія" та українським NewsOne.

Секретар Ради національної безпеки і оборони Олександр Данилюк назвав провокацією анонсований телеміст. За словами Данилюка, зараз Україні пропонують "з'єднати" внутрішньокремлівську пропаганду з її "філіалом" у Києві і видають це за "прорив" у стосунках між "братніми" народами. "Прошу всіх припинити істерику. Особливо тих, хто за останні роки з позиції президента Порошенко допустив підсилення позиції кума Путіна Медведчука в Україні. Тих, хто дав йому можливість виступати перемовником, скупити телеканали на партнерських умовах. Тих, хто на цих самих умовах дозволив йому побудувати надприбутковий енергоресурсний бізнес", - наголосив він.

8 липня в.о. голови СБУ Іван Баканов запропонував президенту скликати засідання РНБО для запровадження санкцій проти юридичних осіб, що мовлять під логотипами "112 Україна" і NewsOne. Після цього телеканал NewsOne повідомив про скасування анонсованого телемосту.

В РНБО відбулася нарада з питань забезпечення інформаційної безпеки. За підсумками наради було дано ряд доручень, зокрема, СБУ та Нацполіції щодо "забезпечення національної інформаційної безпеки з неухильним дотриманням свободи слова".

Генпрокурор Юрій Луценко повідомив, що ГПУ відкрила кримінальне провадження про замах на скоєння державної зради у зв’язку з намірами телеканалу NewsOne провести телеміст з російським телеканалом. Також Луценко заявив, що один з бенефіціарів NewsOne є співвласником російського ПАТ "Промсвязьбанк", через який фінансуються оборонні замовлення Росії.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter