Директор Агентства моделювання ситуацій (АМС) Віталій БАЛА вважає, що команда лідера Партії регіонів Віктора ЯНУКОВИЧА провела оптимізацію виборчої кампанії, зробивши головну ставку на соціальному популізмі.

Про це йдеться у коментарі В.БАЛИ, переданому УНІАН.

При цьому, вважає експерт, незважаючи на доводи фахівців, комунікаційна стратегія В.ЯНУКОВИЧА буде орієнтована не тільки на збереження мотивації власного виборця, але й на роботу з «чужими» електоральними групами.

Відео дня

«Судячи з усього, В.ЯНУКОВИЧУ намагаються нав`язати комунікаційну стратегію, за якою він заграватиме з усіма без виключення електоральними групами, не диверсифікуючи свої ресурси і зусилля. Така «тотальна» кампанія відрізнятиметься «жорстким» соціальним популізмом», - зазначає політолог.

У той же час, на думку В.БАЛИ, в умовах короткої виборчої кампанії і зниження показника довіри виборця, подібні спроби ведення «тотальних» виборів приховують у собі небезпеку втрати електорального ядра. «Сучасні вибори – це здатність підвищення критичності мотивації вузької електоральної групи. Перемога на виборах – це перемога в 3-4%, не більше того», - вважає директор АМС.