Міжнародна космічна станція / REUTERS

Китай оголосив про "неминучий запуск" першої місії по створенню нової орбітальної космічної станції.

Про це повідомляє Naked Science із посиланням на гонконгську газету South China Morning Post.

Космічна програма Китайської Народної Республіки вже готує астронавтів і планує перемістити перший модуль на космодром. У деталях поки мало що відомо, але це в черговий раз вказує на те, що Пекін вкладає чималі кошти у свої космічні досягнення.

Державне новинне агентство "Сіньхуа" підтвердило новину, опубліковану South China Morning Post, уточнивши, що перший модуль станції запустять важкою ракетою Long March-5B.

Читайте такожКитай почав проводити тренування з виживання на Марсі

"Китай має намір завершити будівництво космічної станції до 2022 році. Це буде державна космічна лабораторія для довгострокової та стабільної роботи на орбіті", - зазначено в матеріалі "Сіньхуа".

Нова китайська космічна станція не буде дуже великою, згідно з інформацією South China Morning Post: вона буде складатися усього з трьох модулів. Одночасно на станції можуть перебувати до трьох астронавтів.

Також наголошується, що Китай має намір зробити нову космічну станцію міжнародною платформою для наукового й технологічного співробітництва.

У червні цього року Космічна програма КНР проведе спільну роботу з Управлінням з питань космічного простору ООН, щоб завершити відбір заявок на китайську космічну станцію і запустити ряд спільних проектів.

У китайської Космічної програми вже є невелика станція на орбіті - "Тьянгонг-2". Однак, за даними "Сіньхуа", в липні цього року її виведуть з орбіти.

Раніше УНІАН повідомляв, що китайська академія космічних технологій працює над створенням орбітальної електростанції, яка буде збирати сонячну енергію в космосі й передавати її на Землю.