этот материал доступен на русском

"Розумні" пристрої можна зламати за допомогою лазерів - вчені

18:56, 05 листопада 2019
Наука та IT
2455 0
"Розумні" пристрої можна зламати лазером / фото pixabay.com

За словами фахівців, подібні пристрої можуть сприймати лазерні промені як команди користувача, повідомляє Naked science.

Дослідники з'ясували, що якщо налаштувати лазер на певну частоту і направити випромінювання прямо на мікрофон пристрою, колонка може інтерпретувати це випромінювання як людський голос.

Команда вчених перевіряла свій метод на пристроях Google Home, Amazon Alexa і Facebook Portal Mini, а також на деяких смартфонах, що працюють на iOS і Android. Вчені випробували 60-міліватний лазер в цілому на 16 пристроях, що активуються голосом. Майже всі розумні колонки реагували на лазер з відстані до 50 метрів. Зі смартфонами все виявилося трохи складніше: наприклад, iPhone XR реагував на команди лазером з відстані не більше 10,5 метра, а Samsung Galaxy S9 і Google Pixel 2 - тільки з п'яти метрів.