Ілюстрація / REUTERS

Тисячі співробітників компанії Amazon, у якої є голосовий помічник Alexa, прослуховують записи спілкування користувачів із розумними колонками, щоб поліпшити сервіс.

Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на сімох джерел, які працювали над програмою.

Читайте такожAmazon випустить свій аналог бездротових навушників AirPods

Відео дня

Команда працівників Amazon, яка розкидана по всьому світу, слухає звернення користувачів до помічника і намагається вручну поліпшити його реакцію. Вони працюють по дев'ять годин на день, кожен з них прослуховує до 1 тис. записів за зміну. Іноді співробітники компанії працюють у будівлях, де немає вивіски Amazon, розповіли два співробітника офісу Amazon в Бухаресті (Румунія).

Записи розшифровують, роз'яснюють і повертають назад в програмне забезпечення гаджета. Джерела підкреслили в розмові з Bloomberg роль людини в навчанні алгоритмів, яку часто занижують на противагу штучного інтелекту.

Крім того, два джерела розповіли, що чули аудіозапис, на якому, за їх оцінкою, мало місце сексуальне насильство. Зазвичай у Amazon є вказівки на цей рахунок. Однак двоє румунських співробітників додали, що після запиту в компанію їм заявили, що втручатися — не справа Amazon.