Amazon працює над створенням власного сервісу музичної підписки

09:37, 23 серпня 2016
394 0

Онлайн-рітейлер Amazon працює над створенням сервісу абонентської музичної підписки.

REUTERS

Як  повідомляє портал Recode з посиланням на джерела, вартість передплати складе близько $4-5 в місяць, передає kommersant.ru. На відміну від Spotify і Apple Music, в сервісі Amazon не буде реклами, однак при цьому він буде працювати тільки на обладнанні Echo.

Читайте такожAmazon оголосив про запуск власного відеохостингу

Як повідомляє видання, Amazon хоче запустити сервіс вже у вересні, але поки не завершив угоди з великими музичними лейблами та видавцями. Представник компанії від коментарів відмовився.

Як повідомляв УНІАН, в травні Amazon запустив власний відеосервіс, з допомогою якого він збирається конкурувати з YouTube, який належить Google. На відеохостингу, який називається Amazon Video Direct, користувачі зможуть завантажувати відео і заробляти гроші за рекламу і роялті.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter