этот материал доступен на русском

Е-малятко в Харкові: сервіс запустили у всіх центрах адмінпослуг

16:21, 19 лютого 2020
Суспільство
3352 0
Ілюстрація / REUTERS

Читайте такожОдразу 10 послуг для народження дитини: у Києві презентували сервіс "є-Малятко" (фото)

За словами директора Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторії Китайгородської, для отримання послуги батьки дитини чи один з них повинні подати заяву про отримання комплексної послуги "еМалятко" за місцем народження дитини або за місцем проживання заявника.

Послуга об'єднує вісім сервісів:

державна реєстрація народження дитини;

реєстрація місця проживання новонародженої дитини;

призначення допомоги при народженні дитини;

реєстрація народженої дитини в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;

походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;

визначення належності дитини до громадянства України;

присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;

призначення допомоги багатодітним сім'ям.

У департаменті відзначили, що частина послуг обов'язкова: державна реєстрація народження дитини, походження народженої дитини і приналежність її до громадянства України, тому ці послуги потрібно замовляти в комплексі.

"У центри адмінпослуг звертаються батьки, які хотіли б отримати комплексну послугу "еМалятко", але вже зареєстрували народження дитини. Ми змушені відмовляти, оскільки зазначена послуга є базовою для надання інших послуг у комплексі", - зазначають фахівці.

Послуга "еМалятко" надається безкоштовно, але за реєстрацію місця проживання дитини потрібно заплатити адміністративний збір у розмірі 13,60 грн, передбачений законодавством. Місцем проживання дитини обов'язково має бути місце проживання її батьків чи одного з них. Обов'язкова умова - батьки повинні бути громадянами України.

Для оформлення заявки потрібно надати паспорт та медичну довідку з пологового будинку. Для отримання допомоги при народженні дитини потрібно знати реквізити банківського рахунку, на який будуть здійснюватися виплати, у форматі IBAN.

Адміністратор центру заповнює заявку на порталі "Дія", після цього заявники (обоє або один з батьків) перевіряють внесені дані та підписують заяву в паперовому вигляді. Загальний час прийому заяви в середньому складає до 15 хвилин.

З часом у Міністерстві цифровий трансформації планують зробити послугу онлайн. Батьки зможуть подавати заяву на порталі "Дія" самостійно, без допомоги адміністраторів.

Вікторія Китайгородська повідомила, що вже 25 сімей отримали в центрах адмінпослуг до восьми послуг по одній заяві, а всі вісім послуг - мати шостої дитини.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter