Дубинський заявив про причетність Кличка до великої афери / фото УНІАН

Вкрадені на Подільсько-Воскресенському мосту ванти, про які нещодавно повідомив мер Віталій Кличко, насправді «б\у-шні», і на цій афері мер і його спільники відмили близько 200 мільйонів гривень.

Читайте такожАктивісти під КМДА обвинили Кличка у зв'язках Із Комарницька, Тищенко та Бліновім (фото)

Про це в ефірі каналу Kyivlive заявив народний депутат Олександр Дубинський.

Відео дня

«Троси, які мали підтримувати цей міст, насправді б \ у-шні. Вони чотири роки пролежали на складі компанії «Мостобуд», контрольованої Денисом Комарницьким. Ці б \ у ванти доставлені з якогось розібраного моста в Європі, при цьому їх оформили, як нові, але коли їх привезли на будмайданчик, стало зрозуміло, що афера розкриється і вибухне скандал. А гроші-то вже вкрадені, треба було щось з цим робити, довелося вкрасти і самі ванти», - пояснив депутат.

За його інформацією, генпідрядника будівництва згаданого мосту виступила компанія «Еко-Буд-Трейд», яка пов'язана з тим же Комарницьким, а також сестрою депутата від «Слуги народу» Миколи Тищенка і її чоловіком, паном Бліновим.

«Ця компанія нічого не побудувала, у неї немає активів, це просто прокладка - такий собі вигравач тендера, на яку перераховуються гроші, а вона потім наймає реально працюючі компанії, щоб вони будували міст», - розповів нардеп.

На його думку, те, що особисто мер зайнявся цією історією, звертається в поліцію, є доказом того, що Кличко пов'язаний з розкраданням коштів на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту.

«Генеральний підрядник отримав з бюджету гроші. І якщо у нього вкрали ці ванти, то це його проблеми. Він має звертатися в поліцію, з'ясовувати, хто вкрав. Місто взагалі не має мати до цього відношення, і той факт, що Кличко зайнявся цією історією вказує на його зв'язок з корупційними схемами на будівництві моста», - резюмував Олександр Дубинський.

Ванти для моста на Троєщину: передісторія

  • 11 червня урбаніст Віталій Селик в соцмережі Facebook повідомив, що на Подільському мосту вішають іржаві забраковані ванти. «З початку червня до арки Подільського мосту почали підвішувати ванти (троси товщиною близько 8 см). Вони мають утримувати центральний проліт переправи над руслом Дніпра розміром 344 * 36 метрів. До сьогоднішнього ранку підняли 24 з 68 вант», - написав він.
  • Селик зазначив, що 2 жовтня 2018 року тодішній керівник комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» Максим Калінін доповів Кличку, що ванти для Подільського моста, куплені в 2010 році за 14 млн грн (майже 1,7 млн дол.), непридатні для використання.
  • У липні мер Києва Віталій Кличко визнав, що придбані раніше ванти (троси) для будівництва Подільсько-Воскресенського моста непридатні, і висловив нажежду, що ситуацію розслідують правоохоронці.
  • 7 серпня Кличко повідомив, що з будівельного майданчика Подільсько-Воскресенського моста в Києві зловмисники вивезли 12 нових вант.

Коли відкриють Подільський міст

  • Будівництво моста почалося в 1993 році, але неодноразово зупинялося через нестачу фінансування.
  • Мер Києва Віталій Кличко заявив про плани в кінці 2020 року відкрити автомобільну частину мостового переходу.
  • Проектна пропускна спроможність нового Подільсько-Воскресенського мостового переходу становитиме 60 тисяч авто на добу. На ньому облаштують 6 смуг для автомобільного руху і дві залізничні колії під майбутнє метро - на нижньому ярусі, прокладуть також трубопровід.
  • Автомобільне сполучення Подільсько-Воскресенського мостового переходу планують відкрити до кінця 2020 року.