
Колишній провідний дизайнер Bethesda Брюс Несміт пояснив, чому Starfield не зміг стати новим Skyrim або Fallout.
У подкасті FRVR він сказав, що гра хороша, але не дотягує до рівня попередніх серій студії. На його думку, головна причина - процедурна генерація і сам факт того, що "космос за своєю природою нудний":
"Я думаю, що це хороша гра. Не такого рівня, як Fallout або Elder Scrolls, але все ж хороша. Я пишаюся тим, що зробив, і пишаюся роботою команди. Вони створили чудову гру".
Розробник вважає, що сприйняття Starfield гравцями сильно постраждало через завищені очікування. Якби гру випустила інша студія, реакція публіки могла б бути зовсім іншою.
Він також пояснив, що процедурна генерація, застосована для створення безлічі планет, зіграла проти проєкту: "Я обожнюю космос, я астроном-любитель, займався в грі саме астрономічними даними. Але космос по суті - це порожнеча. Подорожі ним не викликають захоплення".
Несміт додав, що йому не вистачило різноманітних супротивників: "Майже всі серйозні вороги - люди. Є круті інопланетні істоти, але вони як вовки в Skyrim - просто фон, а не частина сюжету".
Раніше Брюс Несміт поділився, що вражений популярністю Skyrim. Світ Скайріма - дивний, і в цьому його головна перевага, каже Несміт.