Чоловік, який вижив в авікатастрофі в Індії, розповів, що йому вдалося врятуватися завдяки тому, що він сидів близько до аварійного виходу / колаж УНІАН, скриншоти

Дивовижний порятунок пасажира, якому вдалося вижити в авіакатастрофі в Індії, внаслідок чого загинули всі інші пасажири літака, викликав дискусію про те, чи справді його місце, а саме 11А, є найбезпечнішим у літаку. Про це пише The Independent.

За словами авіаційних експертів, визначити найбезпечніше місце не так просто, адже конфігурації літаків суттєво відрізняються, а виживання зазвичай залежить від складної комбінації факторів. 

"Кожна аварія є унікальною, і неможливо передбачити шанси на виживання на основі розташування місця", - наголосив директор американської некомерційної організації Flight Safety Foundation Мітчелл Фокс.

Відео дня

Зазначається, що Рамеш Вішваш Кумар, який сидів на місці 11А, розповів, що завдяки близькості сидіння до аварійного виходу, зміг дістатися до безпечного місця. 

Так, сидіння поруч з аварійними дверима може збільшити шанси людини на виживання у разі аварії, проте експерти кажуть, що конкретний номер місця, до прикладу, 11А, не є найбезпечнішим у всіх випадках, адже літаки можуть мати багато різних комбінацій. 

"У цьому конкретному випадку, оскільки пасажир сидів поруч з аварійним виходом, це було, очевидно, найбезпечніше місце в той день. Але це не завжди 11A, це просто 11A в цій конфігурації Boeing 787", - зауважив голова компанії AvLaw Aviation Consulting, що базується в Сіднеї, Рон Бартш.

Водночас дослідження аварій з 1971 року, яке було опубліковане у журналі Popular Mechanics, показало, що пасажири, які сидять у задній частині літака, мають більші шанси на виживання. Деякі експерти також вважають, що крило літака забезпечує більшу стабільність. 

"Сидячи поруч із виходом, як пан Кумар, ви маєте можливість вийти з літака одним із перших, хоча деякі виходи не працюють після аварії. Він сказав, що протилежна сторона літака була заблокована стіною будівлі, в яку він врізався", - додали в The Independent.

За словами експертів, уважне ставлення до інструктажу з безпеки на початку польоту, який часто вважають рутинною процедурою, є найкращим способом підвищити свої шанси на виживання. 

"Дисципліноване дотримання вказівок екіпажу щодо евакуації, включаючи залишення багажу, стало ключовим фактором у порятунку життів усіх 379 пасажирів та членів екіпажу літака Japan Airlines у січні 2024 року. Літак Airbus A350 зіткнувся з літаком берегової охорони в аеропорту Ханеда в Токіо, в результаті чого загинули п'ятеро з шести членів екіпажу меншого літака", - зауважили у матеріалі.

Авіакатастрофа в Індії - що відомо

Як писав УНІАН, 12 червня в Індії розбився пасажирський літак поблизу аеропорту міста Ахмедабад. За попередньою інформацією, літак розбився після того, як злетів. Пізніше стало відомо, що серед всіх 242 пасажирів, які перебували на борту, одна людина вижила. 

"Після 30 секунд зльоту пролунав гучний шум, і літак розбився. Це було раптово. Коли я прокинувся, то побачив навколо себе тіла", - розповів чоловік.

Водночас відомо, що літак упав у житловому районі з офісами, тому деякі місцеві жителі внаслідок авіакатастрофи теж могли загинути.

Вже 15 червня ЗМІ повідомили, що кількість жертв різко зросла внаслідок аварії літака в Індії. Зокрема кількість загиблих збільшилася до 270 осіб. 

За інформацією індійських медіа, в останні миті перед авіакатастрофою пілот повідомив диспетчерам, що в літака виникли проблеми з тягою під час зльоту.

Останні повідомлення пілота були такими: "Тяга не досягнута", "Падіння", "Лінія зв'язку під час цієї передачі дуже слабка" та "Прошу допомоги".

Своєю чергою єдиний пасажир, який вижив в авіакатастрофі, розповів, що бачив, як на його очах гинули люди

"Я не знаю, як я вижив. Я бачив, як на моїх очах гинули люди - стюардеси, і двоє людей, яких я бачив поруч зі мною... Я вийшов з-під уламків", - сказав він. 

Вас також можуть зацікавити новини: