
Останнім часом багато мандрівників скаржаться на те, що авіакомпанії ставлять крісла в літаках надто близько одне до одного, в результаті чого залишається дуже мало місця для ніг. Як пише The Sun, причини цих дій є не настільки очевидними, як може здатися на перший погляд.
Ви, безумовно, будете праві, якщо скажите, що це робиться заради збільшення заробітків. Але тут є важливий нюанс. Справа у тому, що метод київської маршрутки практикується виключно у салоні економ-класу. Тоді як пасажири преміум-класу, бізнес-класу та першого класу подібних проблем не мають.
Як пише The Sun, пасажири, які летять економ-класом, приносять певний дохід авіакомпаніям, але не вони є основним заробітком. Основний прибуток генерують пасажири, які летять більш високим класом.
Звідси стає зрозумілим, що зменшення відстані між кріслами в економ-класі потрібне зовсім не для того, щоб в літак влізло якомога більше пасажирів з найдешевшими квитками. Справжня причина полягає в тому, що авіакомпанії навмисне роблять польоти економ-класом некомфортними, аби люди більш охоче купували дорожчі квитки – хоча б першого класу.
"Авіакомпанії зосереджені на вищих доходах, які вони можуть отримати від пасажирів преміум-класу, і салони літаків переходять на вищий преміальний комплекс і прибирають місця в економ-класі, щоб досягти цього", – розповів редактор американського авіаційного порталу Сет Міллер.
Він навів приклад американського перевізника Southwest Airlines, який останнім часом почав пропонувати більшу кількість "преміальних" місць, які насправді є "економ-місцями з додатковим простором для ніг".
Окрім більш комфортного місця в літаку авіакомпанії спокушають пасажирів переходити у "преміум-економ-клас" іншими додатковими зручностями, як от пріоритетна реєстрація та посадка, а також збільшена норма провезення багажу. Серед інших додаткових функцій під час польоту – підставки для ніг, регульовані підголівники та більш розкішне харчування.
Але, звичайно, це коштуватиме дорожче. Квиток "преміум-економ-класу" може бути на 30-100% дорожчим за звичайни економ-клас.
Інші новини зі світу пасажирської авіації
Як писав УНІАН, усе більше європейських аеропортів послаблюють старі обмеження на перевезення рідини в ручній поклажі. Нещодавно драконівські ліміти 20-річної давнини значно послабив аеропорт Дубліна в Ірландії.
Також ми розповідали, що вже цієї зими запустять новий авіарейс із рекордною тривалістю – 29 годин. Протяжність маршруту становитиме майже 20 тисяч км. Рейс, який запускає китайська авіакомпанія China Eastern Airlines, поєднає Шанхай зі столицею Аргентини Буенос-Айресом із проміжною зупинкою в Окленді (Нова Зеландія).