Понеділок,
05 грудня 2016

Наші спільноти

Пєсков продовжує віддуватися за казки Путіна про "вуха американського замовника" офшорного скандалу

Президент Росії Володимир Путін нібито розкритикував свого прес-секретаря Дмитра Пєскова за помилку при підготовці до «прямої лінії».

песков / Фото : pasmi.ru
Пєсков залишився крайнім після брехні Путіна під час "прямої лінії" - йому нібито "дісталося" від начальника / pasmi.ru

Про це розповів Пєсков в ефірі телеканалу «Росія 1», пише Новая газета.

Ведучий передачі «Недільний вечір з Володимиром Соловйовим» поцікавився у прес-секретаря президента, чи було якесь покарання за невірну інформацію про зв'язки німецького видання Sueddeutsche Zeitung з американським банком Goldman Sachs

«Дісталося», — сказав Пєсков.

«Я б не побажав кому-небудь бути критикованим президентом», — додав він.

Раніше прес-секретар президента Росії вибачився за слова Володимира Путіна про власників німецької газети Süddeutsche Zeitung, яка розповсюдила «панамські документи».

"Панамський скандал": Кремль перепросив за слова Путіна про власників видання Sueddeutsche Zeitung

«Це, швидше, наша помилка, скоріше, моя помилка, тих, хто готував довідкові папери з цього питання. Там дійсно була неперевірена інформація, зайвий раз не перевірили і надали її президенту в частині власників Süddeutsche Zeitung», – сказав Пєсков.

Нагадаємо, під час «прямої лінії» Володимир Путін, відповідаючи на запитання про «панамські документи», заявив, що скандал з офшорами має замовний характер. Він натякнув, що можливим замовником публікацій могла стати фінансова корпорація Goldman Sachs, до складу якої, як зазначив президент, входить Süddeutsche Zeitung.

"Хто займається цими провокаціями? Ми знаємо, що там є співробітники американський офіційних установ. А вперше ця стаття з'явилася в газеті "Süddeutsche Zeitung", яка входить в медійний холдинг, який у свою чергу належить американської фінансової корпорації "Голдман Сакс". Скрізь стирчать вуха замовника, але навіть не червоніють", - сказав Путін.

Пізніше керуючий директор німецької газети Стефан Хілшер спростував заяву президента Росії, підкресливши, що Süddeutsche Zeitung є 100-відсотковим дочірнім підприємством групи Suddeutscher Verlag, 81,25% якої належить холдингу Südwestdeutschen Medienholding (SWMH), а 18,75% — сім'ї засновників газети.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Новини світу

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку