Клієнти продовжують скаржитися на "ПриватБанк" / Ілюстрація REUTERS

Ряд клієнтів "ПриватБанку" заявили про нову проблему, з якою вони зіткнулися при спробі зняти гроші в банкоматі.

Про це йдеться у відгуках на сайті "Мінфін".

Так, один з клієнтів повідомив про присвоєння банком 2 тисяч гривень.

Відео дня

"Банкомати "ПриватБанку" крадуть гроші. Будьте всі дуже уважні коли знімаєте. Обов'язково перераховувати, а то потім можете недорахуватися немаленької суми. Мене банкомат "Привату" сьогодні обікрав на 2000 гривень. Не раджу користуватися "ПриватБанком" і їх послугами нікому. Переходьте на більш надійні банки", - пише клієнт. Банк на даний коментар поки не відреагував.

скріншот

В іншому випадку клієнтка розповіла, що знімала в банкоматі "Привату" гроші з зарплатної картки іншого банку.

"Перші дві тисячі банкомат видав, а на другі написав "Технічна помилка", але при цьому обидві операції були успішні й гроші списали з рахунку. Тобто, згідно з балансом формально я ЗНЯЛА чотири тисячі, за фактом на руках у мене виявилося тільки дві тисячі", - пише жінка. За її словами, в банку порадили звернутися на гарячу лінію, там же переадресували в банк, який видав карту.

Читайте також"Присвоюють гроші собі": ряд клієнтів поскаржилися на дії monobank

"Я працювала, і тепер мені нема за що жити, тому що банкомат з'їв мої гроші", - резюмувала клієнтка.

У відповідь представник банку порекомендував звертатися до установи, що видала карту, для оформлення заявки на повернення коштів. "Зі свого боку ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення грошей за такими заявками, коли до нас надходить запит, сформований згідно з правилами платіжної системи", - йдеться у відповіді "Привату".

скріншот

Ще в одному випадку клієнти спробували зняти гроші в банкоматі, той видав помилку, але списав з картки 14 тисяч гривень.

"Служба підтримки заявила, що чекати добу треба!!! Через те, що терміново потрібні гроші, довелося брати з кредитної картки. Нічого хорошого про цей банк сказати не можна. На всі питання оператор як заведена відповідає "Вибачте, гарного дня", - обурюється клієнтка.

У відповідь представник банку вибачився перед нею, заявивши, що банк не перешкоджає клієнту в бажанні зняти готівку. "Помилка в роботі банкомату є збігом обставин, що ні в якому разі не є показником сервісу банку в цілому", - заявили в банку.

скріншот

Скарги на "ПриватБанк"

Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржитися, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.

В іншому випадку клієнт "Приватбанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" у 69 гривень.

Інший відвідувач відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці