Клієнт обурився діями співробітника "Приватбанку" / Ілюстрація REUTERS

Черговий клієнт "ПриватБанку" поскаржився на дії його співробітників, запідозривши їх у шахрайських діях.

Про це йдеться у відгуку клієнта банку на сайті "Мінфін".

За його словами, він звернувся до відділення банку в Полтаві на вулиці Соборності з проханням про перевипуск "Універсальної картки" - її термін дії добігав завершення.

Відео дня

"Фінансовий менеджер або як вони там називаються, сказала що такі карти велика рідкість у відділеннях їх важко знайти й скоро їх взагалі не буде. Через це запропонувала оформити картку "Голд" із щомісячною оплатою за користування у розмірі 20 гривень. Ну оскільки варіантів вона мені не надала, довелося погоджуватися. Сьогодні заради інтересу поспілкувався в чаті з оператором Приват24 і виявилося що звичайні карти не в дефіциті, коротше розвели мене, виходить", - пише він.

Клієнт зазначає, що стикається з обманом у банку вдруге - раніше він нібито платив внесок за кредит, проте незабаром з'ясувалося, що платіж "пішов повз касу".

Читайте такожСтало відомо, за що банки блокують картки українців: названо причини

На інцидент в коментарях відреагував представник банку, пообіцявши встановити деталі того, що сталося.

"Нам дуже шкода, що після відвідування відділення у вас залишився неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Обов'язково розберемося в даній ситуації, щоб в подальшому ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями. За результатами перевірки додатково вам повідомимо", - йдеться у відповіді"ПриватБанку".

Чергова скарга на "ПриватБанк" / скріншот

Як повідомляв УНІАН, раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.

Інший клієнт банку розповів, як був атакований колекторами через "борг" у 69 гривень.