
Клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.
Про це йдеться в її коментарі на сайті "Мінфін".
Жінка розповіла, що обслуговується в зазначеному банку протягом п'яти років, до останнього інциденту вважала його одним з кращих.
"У неділю у мене банкомат забрав карту, причому, як виявилося, моя була третя за рахунком, на екрані не показувало, що банкомат не робочий. А в понеділок прийшовши в банк, для переоформлення нової карти, у працівника банку не вийшло мені її видати, вони ж зв'язали мене з гарячою лінією, де мені сказали, що "банк розірвав зі мною договір, без пояснення причини", - пише вона.
Читайте такожКлієнтка звинувачувала "Нову Пошту" в шахрайстві: компанії довелося виправдовуватися
За її словами, ніяких боргових зобов'язань перед банком вона не мала.
"Дуже прикро з цього приводу", - підсумувала клієнтка.
Співробітники "ПриватБанку" відреагували на коментар жінки, повідомивши, що вже розбираються в ситуації.
"Вже займаємося вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам", - написав представник банку.

Як раніше повідомляв УНІАН, "ПриватБанк" виставить на продаж портфель безнадійних карткових кредитів українців загальною сумою понад 700 мільйонів гривень.