Ілюстрація REUTERS

Український оператор мобільного зв'язку lifecell звинуватив одного з найбільших українських операторів телекомунікацій компанію «Укртелеком» у блокуванні дзвінків з фіксованих номерів на телефони абонентів, які пішли від lifecell до інших операторів. Про це повідомила прес-служба lifecell.

Читайте також5G в Україні: чи реально запустити у 2020 році - думки операторів

«Звертаємо увагу, що пропуск трафіку на перенесені номери повинен здійснюватися згідно з умовами договору про взаємоз'єднання. З метою пропуску трафіку на перенесені абонентські номери оператори повинні внести відповідні зміни у такі договори. На жаль, «Укртелеком» досі не погодив пропозиції lifecell про зазначені зміни», - йдеться в повідомленні.

Відео дня

У прес-службі lifecell зазначили, що про це мобільний оператор повідомив профільного регулятора (Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації) ще 14 травня поточного року.

«Незважаючи на це, ситуація з договором залишається незмінною з боку «Укртелеком». Хочемо зазначити, що на сьогодні наша компанія не отримувала жодних скарг абонентів, а також звернень УДЦР (Український державний центр радіочастот - УНІАН) щодо блокування викликів, про яких йдеться в заяві «Укртелеком», - йдеться в повідомленні.

У прес-службі висловили надію, що «Укртелеком» буде готовий до конструктивного діалогу і підписання відповідного договору, оскільки компанія завжди підтримувала впровадження послуги повного перенесення номера (MNP).

Як повідомляв УНІАН, сьогодні, 14 червня, один із найбільших українських операторів телекомунікацій компанія «Укртелеком заявила, що оператор lifecell блокує дзвінки з фіксованих номерів на телефони абонентів, які пішли від нього до інших операторів.

У серпні 2018 року Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРСІ) прийняла рішення про повноцінний запуск послуги з перенесення абонентських номерів (MNP) в Україні з 1 травня 2019 року.