Місце водія оснащене складними педалями і кермом / фото Mercedes-Benz

Компанія Mercedes-Benz представила експериментальний прототип Experimental Safety Vehicle (ESF) 2019, побудований на базі нового кросовера Mercedes-Benz GLE.

Читайте такожMercedes почав виробництво першого електричного кросовера (фото, відео)

Новинка отримала вбудований в грати радіатора, заднє скло і дах екрани та світлові сигнали, що сповіщають інші автомобілі і пішоходів про режими роботи безпілотника та інші небезпеки, пише kommersant.

Відео дня

Місце водія оснащене складними педалями і кермом, які у режимі автопілота прибираються в передню панель. У ESF 2019 доопрацьовані переднатягачі ременів безпеки і додана система Pre-Safe Curve, яка попереджає водія про занадто високу швидкість входу в повороти легким затягування ременя безпеки. З урахуванням можливості руху в безпілотному режимі також оптимізовано розташування подушок безпеки в салоні.

На підвищення безпеки працюють нові фари, які не засліплюють попутних і зустрічних водіїв. У разі аварії або поломки на ESF 2019 автоматично активуються два аварійних знаки: один розгортається на даху машини, а інший являє собою міні-робота, який самостійно виїжджає і розташовується позаду автомобіля.

фото Mercedes-Benz
фото Mercedes-Benz

Якщо електроніка фіксує ризик зіткнення ззаду, то машина може самостійно проїхати вперед, щоб уникнути удару або мінімізувати його наслідки. Для безпеки дітей передбачена система Pre-Safe Child, що включає в себе переднатягачі ременів безпеки дитячого крісла і розташовані навколо крісла подушки безпеки, які знижують ризик травмування маленького пасажира під час ДТП. Крім того, електроніка контролює правильність установки дитячого крісла під час посадки дитини, а також його життєві показники під час поїздки.

Автомобіль створений для демонстрації нових технологій в галузі активної та пасивної безпеки, які розробив німецький автовиробник. Очікується, що частина рішень ESF 2019 з'явиться на серійних Mercedes-Benz в найближчому майбутньому.