Електромобіль за традицією назвали Turbo, хоча жодних турбін в електрокарі немає / фото Porsche

Голова Tesla Ілон Маск зіронізував над назвою нового електрокара Porsche Taycan. Одна з модифікацій цієї моделі традиційно отримала назву Turbo, хоча жодних турбін в електрокарі немає.

Читайте такожУкраїнці активно пересідають на електрокари: топ-10 популярних моделей

Про це повідомляє Autonews з посиланням на Twitter Ілона Маска.

Відео дня

"Турбо" електромобілі? Це слово позначає не зовсім те, що ви думаєте", - написав він.

Крім цього глава Tesla заявив, що наступного тижня свої сили на "Нюрбургринзі" спробує електрокар Tesla Model S. Не виключається, що модель спробує побити новий рекорд "Північної петлі "Нюрбургрінга" серед чотирьохдверних електрокарів, який належить Taycan. Автомобіль зміг подолати 20,6-кілометрову ділянку за 7:42. За кермом Taycan знаходився тест-пілот Porsche Ларс Керн.

При цьому абсолютний рекорд "Північної петлі "Нюрбургрінга" серед всіх електричних автомобілів належить гоночному Volkswagen ID. R. Під керуванням французького пілота Ромена Дюма авто пройшло німецьку трасу за 6 хвилин і 5,336 секунди.

На момент запуску Porsche Taycan представлений у двох топових модифікаціях — Turbo і Turbo S. Агрегати останньої при активації функції швидкого старту Launch Control в режимі Overboost видають 761 кінську силу (560 кВт). Такий автомобіль здатний набирати першу "сотню" за 2,8 секунди. Приміром, стільки ж потрібно для прискорення до 100 км/год рекордсмену "Нюрбургрінга" Lamborghini Aventador SVJ. Сумарна потужність двигунів версії Turbo складає 680 к. с. (500 кВт), що дозволяє електрокару прискорюватися з місця до "сотні" за 3,2 секунди. Максимальна швидкість обох модифікацій — 260 кілометрів на годину.