Ілюстрація REUTERS

Акціонерна компанія "Укрзалізниця" запустила ще один канал комунікації з пасажирами в Facebook-месенджер, тоді як раніше питання і зауваження можна було повідомляти телефоном.

Читайте також"Укрзалізниця" витратить 86 мільйонів гривень на консалтинг від Deutsche Bahn та інших компаній

Про це сказано на сторінці компанії в мережі Facebook.

Відео дня

"Укрзалізниця" удосконалює контактний центр. Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами в Facebook-месенджер. Тепер звертатися із запитаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру "Укрзалізниці": 0800-50-3111 та шляхом надсилання повідомлення в соціальній мережі Facebook", - сказано в повідомленні.

У коментарі УНІАН у прес-службі "Укрзалізниці" повідомили, що в планах компанії - розширення каналів комунікації з пасажирами в Viber та Telegram.

"Зараз підтримка клієнтів у соціальній мережі буде працювати в тестовому режимі, згодом плануємо розширити нашу присутність в більшій кількості месенджерів, серед них Viber та Telegram", - повідомили в компанії.

Довідка УНІАН. "Укрзалізниця" - акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить в перелік держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.