Експерти пророкують кінець епохи "євроблях" в Україні / фото УНІАН

Історія з "євробляхами" в Україні може просто закінчитися. Це відбудеться в тому випадку, якщо терміни пільгового розмитнення більше не будуть продовжувати, а також не будуть ухвалені законопроект № 3704 і правки в проект закону № 5600.

Невтішний прогноз опублікував сайт UBR.ua.

За словами експертів, власники авто не єврономерах, які не встигли розмитнити їх у визначений термін, зараз масово отримують штрафи, а транспортні засоби відправляють на штрафмайданчик. Всього в судах зараз знаходиться близько 900 таких справ, в рамках яких водії оскаржують рішення поліцейських і митників.

Відео дня

"Не хотілося б коментувати послуги, які хто-небудь пропонує. Але так чи інакше я вважаю, що ті, хто підходили під умови закону - машини старше 5 років, з відповідним євростандартом тощо, і хто хотів - розмитнилися. Далі, вважаю, сторінку "євроблях" потрібно перевернути й дивитися на неї з точки зору етапу в історії українського автомобільного ринку", - говорить голова Інституту досліджень авторинку Станіслав Бучацький.

Читайте такожШтрафи до 170 тисяч гривень: юрист розповів, як будуть карати власників нерозмитнених "євроблях"На його думку, у разі виникнення в майбутньому проблем з іншими категоріями автомобілів, які не були врегульовані законопроектами, їх рішення має ґрунтуватися з точки зору авторинку. А не окремо взятої групи, як було з "євробляхами".

Розмитнення "євроблях" в Україні в 2021 році

  • 12 травня 2021 року президент України Володимир Зеленський підписав закони, що спрощують процедуру розмитнення авто на єврономерах. 12 червня вони набули чинності. Згідно з новими правилами, пільгово оформити автомобіль дозволялося протягом 180 днів з моменту набрання чинності законами. З 11 листопада водіїв нерозмитнених "євроблях" почали штрафувати.
  • Нещодавно в МВС повідомили, що пільговий термін розмитнення автомобілів на єврономерах продовжуватися більше не буде.
  • За інформацією Державної фіскальної служби, на території України знаходиться близько 1,5 мільйона автомобілів на європейських номерах. За півроку пільгового періоду розмитнення таких авто до державного бюджету надійшло майже 3 млрд грн.