Столичний мурал "Красуня і птах" зафарбували заради величезної реклами / Фото facebook Geo Leros

Народний депутат України Гео Лерос пояснив схему, за якою був знищений відомий столичний мурал "Красуня і птах". За його словами, схема обходу правила заборони на установку рекламних площин поверх мурала була реалізована за бюджетні кошти.

"Начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов та компанія «Світ Аутдор Медіа» - це одне ціле, кліщ, що вп'явся в рекламні потоки Києва. Ці братки винайшли цинічний спосіб обходити правило заборони на встановлення своїх рекламних площин поверх мурала. Для початку, вони зафарбували мурал на Харківському шосе, 2а, ніби його там ніколи і не було, і це раз. Два, вони підкупили мешканців, утепливши фасад за бюджетні кошти за програмою " 70 на 30. За бюджет, Карл. Так можна робити, коли влада та бізнес - одна особа", - повідомив Лерос на своїй сторінці в Facebook.

За його словами, за бюджетні кошти утеплили не холодну стіну в бік Дніпра, а сторону під рекламу.

Відео дня

"Після цього начальник управління Смирнов віддає наказ про встановлення пріоритету на рекламу для «Світ аутдор медіа». Знову збіг? Який вже тут збіг, якщо твій спільник з «Світ аутдор медіа» з тобою святкує День народження", - пише депутат, при цьому прикріпивши до запису фотографію зі святкування, де за загальним столом сидять чиновник КМДА Смирнов і представник рекламної компанії.

На думку Лероса, якби не суспільний резонанс і скандал з рекламною конструкцією, «Світ Аутдор Медіа» передав би фото утепленого фасаду вже без мурала і відповідним листом попросив би управління по рекламі в особі Смирнова зняти зауваження і "по-тихому" продовжити процедуру оформлення дозволу на розміщення реклами. В результаті цього, пише депутат, "без проблем" отримали дозвіл протягом місяця, так як причина для відмови у вигляді мурала усунута за рахунок утеплення, яке на 70% профінансовано за гроші міста.

"Це лише один епізод з великого сплетення корупційних схем на ринку реклами столиці. Справа взагалі не в муралі, це історія про союз чиновника і рекламної мафії, які в гонитві за наживою перетворюють місто в рекламний спам. Ця історія про брехунів і аферистів, які дружно пробивають дно", - пише Лерос.

Як повідомляв УНІАН, київська влада офіційно дозволила компанії «Світ аутдор медіа» зафарбувати відомий столичний мурал, щоб повісити там величезну рекламну конструкцію.