Ілюстрація / REUTERS

Twitter заборонив акаунтам "Лабораторії Касперського" розміщувати рекламні пости, повідомив в п'ятницю, 20 квітня, її голова Євген Касперський.

Читайте також"Лабораторія Касперського" випадково отримала доступ до файлів Агентства із нацбезпеки США

Як передає DW.com, Twitter повідомив про це компанії наприкінці січня 2018 року.

Відео дня

"Лабораторія Касперського", як вказує Twitter, "працює за бізнес-моделлю, яка не відповідає стандартам прийнятної реклами". Євген Касперський це заперечує: "Жодних писаних і неписаних правил ми не порушували, а бізнес-модель у нас звичайнісінька для IT-індустрії. Ми користувачам - захист, а вони нам за це - гроші".

Касперський просить Twitter "детально обґрунтувати рішення про відключення нас від рекламних можливостей і повідомити, що повинні робити інші компанії в сфері глобальної кібербезпеки, щоб уникнути подібної долі".

США підозрюють "Лабораторію Касперського" в тому, що вона може бути використана Кремлем як інструмент шпигунства. Держорганам США заборонено використовувати програмне забезпечення компанії. У "Лабораторії Касперського" неодноразово заперечували зв'язок з будь-якою владою і заявляли, що не стали б шпигувати на користь якої-небудь держави.