
Twitter заборонив акаунтам "Лабораторії Касперського" розміщувати рекламні пости, повідомив в п'ятницю, 20 квітня, її голова Євген Касперський.
Як передає DW.com, Twitter повідомив про це компанії наприкінці січня 2018 року.
"Лабораторія Касперського", як вказує Twitter, "працює за бізнес-моделлю, яка не відповідає стандартам прийнятної реклами". Євген Касперський це заперечує: "Жодних писаних і неписаних правил ми не порушували, а бізнес-модель у нас звичайнісінька для IT-індустрії. Ми користувачам - захист, а вони нам за це - гроші".
Касперський просить Twitter "детально обґрунтувати рішення про відключення нас від рекламних можливостей і повідомити, що повинні робити інші компанії в сфері глобальної кібербезпеки, щоб уникнути подібної долі".
США підозрюють "Лабораторію Касперського" в тому, що вона може бути використана Кремлем як інструмент шпигунства. Держорганам США заборонено використовувати програмне забезпечення компанії. У "Лабораторії Касперського" неодноразово заперечували зв'язок з будь-якою владою і заявляли, що не стали б шпигувати на користь якої-небудь держави.