Всього свої сузір'я отримали 10 супергероїв / фото: Naked Science

Співробітники Інституту астрономії при Російській академії наук (РАН) і відеоблогер Дмитро Побединський на честь виходу в прокат фільму «Месники: Фінал» сформували сузір'я в честь ключових персонажів блокбастера.

Про це повідомляє Naked Science.

Отримані сузір'я пов'язані з супергероями не тільки формою, але і мають з ними багато спільного з наукової точки зору.

Читайте також«Месники: фінал»: Фізики пояснили наукову суть заключного фільму

Наприклад, у сузір'ї Халка знаходиться зірка HIP 96682, яка може змінювати свій розмір, щільність і колір, як Брюс Беннер. Всього свої сузір'я отримали 10 супергероїв.

За словами відеоблогера Дмитра Побединського, автора youtube-каналу «Фізика від Побединського», фільм «Месники: Фінал» назавжди змінить кіновсесвіт Marvel, у зв'язку з чим і з'явилася ідея «увічнити пам'ять про героїв за допомогою небесних тіл, які будуть світити ще дуже і дуже довго».

«Ми хотіли не просто намалювати в небі зірки героїв. Ми підійшли до цього завдання з наукової точки зору, тим більше майже кожен месник тісно пов'язаний з наукою. Здорово, що цей фільм може знайти відгук у людей різних професій: від професійних вчених до людей, далеких від усього цього», - зазначила аспірантка інституту.

Як повідомляв УНІАН, за перший уїк-енд світового прокату фільм "Месники: Фінал" побив світовий рекорд за касовими зборами, зібравши по всьому світу $1,2 мільярда.

Експерти Bloomberg припускають, що в цілому прокат "Месників" принесе дохід у розмірі $2,07- $2,5 мільярдів по всьому світу. За цим показником фільм посперечається з такими лідерами як "Аватар" 2009 року і "Титанік" 1997 року.