REUTERS

Перші покупці з'являються біля дверей магазинів більш ніж за тиждень. Але тепер Apple вирішила боротися з цим.

Віце-президент рітейлу Анджела Арендс висунула нову концепцію організації старту продажів новинок компанії. Зокрема, вирішено зменшити кількість покупців, що очікують у чергах.

Читайте такожApple розповіла про свій "розумний годинник" на YouTube (відео)

Відео дня

Як пише iphones.ru, згідно надісланої в роздрібні магазини пам'ятці, у дні початку продажів Apple Watch і 12-дюймового MacBook продавці будуть стимулювати клієнтів до онлайн-покупок новинок. Серед аргументів «за» зазначаються наявність великої кількості пристроїв на складах онлайн-магазину, простота оформлення замовлення, а також точна дата доставки девайсів покупцям.