Вівторок,
26 вересня 2017
Наші спільноти

NASA показало малі супутники Сатурна

Фотографії були зроблені із застосуванням фільтрів для поліпшення якості.

НАСА/лабораторія реактивного руху-Калтех/Інститут космічних наук
Сатурн / NASA/JPL-Caltech/Space Science Institute

Станція Cassini передала на Землю знімок малих супутників Сатурна: Атласу, Дафніса і Пана. Знімок був опублікований на сайті NASA, передає DT.ua.

Зображення Атласу і Пана були зроблені з використанням інфрачервоних, зелених і ультрафіолетових фільтрів, комбінація яких дозволила передати тонкі відмінності в кольорах супутників.

Удар астероїда змусив супутник Сатурна обертатися "на боці" - вчені

фото nasa.gov
Супутники Сатурна: Атлас, Дафніс і Пан / фото nasa.gov

Нагадаємо, космічна станція Cassini-Huygens, вартість якої складає більше 3 мільярдів доларів, була запущена в космос в 1997 році для дослідження Сатурна і його супутника Титана.

Cassini названа на честь італійського науковця Жана Доменіко Кассіні, який довів, що кільце Сатурна складається з двох частин, розділених темною смугою (розподіл Кассіні), а також передбачав, що кільця Сатурна складаються з частин різних розмірів.

NASA показало проліт Cassini між кільцями Сатурна (відео)

Cassini-Huygens – одна з найбільш грандіозних космічних  станцій, що були запущені в космос. Вона наповнена величезною кількістю інструментів і камер для точних вимірювань і високоякісних знімків в різних атмосферних умовах і спектрі кольору. Космічна станція складається з орбітальної станції Cassini (побудована NASA) і зонда Huygens (European Space Agency).

Місія Cassini є спільним проектом NASA, ЄКА (Європейське космічне агентство) та Італійського космічного агентства.